Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Divka, co neumi rici NE

05. 03. 2001
13
0
5698
Autor
Stevenson

Ja jsem Vas varoval..))(viz kritiky predchoziho)

Dívka co neumí říci NE… Když zimě jaro dává vale já dostávám myšlenky KALÉ a učím se jak malé děti zase celý svět NÁVIDĚTI.. Vše kolem sebe zase cenit přestat si zimomřivě LENIT přestat se chovat podivně a všechno brát jen GATIVNĚ. Začít být zase DUŽIVÁ nepohřbívat se za živa a radovat se s novým jarem nad každým kvítkem, každým ŠVAREM. Je přece věc to nezbytná býti i v lásce DOBYTNÁ a zjemnit se a nebýt hrubá zvláště když prijde hezký KNˇUBA který se má srdce horoucí a i jinak je MOHOUCÍ.. Když chytrý je a není trapný, ba naopak docela JAPNÝ aťˇzavolá, třeba i z dálky, obléknu svateční si DBALKY a natruc vnitřní nápovědě a na nic kolem sebe HLEDĚ s gracii něžné v říjnu laně já oddám se mu OHRABANĚ… ( to by jste lidi nevěřili co na screenu vydrží Net.. psala bych možná ještě chvili, však zlomil se mi právě HET)
Ani jsem neměla sílu to dočíst...Nic pro mě... Tentokrát to nevyšlo Milly :)

Milly
16. 10. 2006
Dát tip
Daisy...... neumí říct (ani předponu) "ne"...... :o)

Jakubisko
16. 10. 2006
Dát tip
jó, tak je to howadinka no, žádnej odvar, ale tak.....de to :-D

Milly
16. 10. 2006
Dát tip
mi se to líbí... moc.............. :-) -t-

Milly
16. 10. 2006
Dát tip
pěkná data ta 2 poslední....... :-)))))) :-))))) :o))))

Milly
16. 10. 2006
Dát tip
mi se to líbí... moc.............. :-) -t-

Hester
16. 10. 2004
Dát tip
het :-))) kňubo :-)

Stevenson
22. 09. 2004
Dát tip
koukam s potesenim..-)) tak aby jim to vydrzelo. DIK.-)

Yeziiinka
21. 09. 2004
Dát tip
I Yezinky se oprášily a přišly... :)))


Lasy
28. 07. 2004
Dát tip
koneckonců - Luděk Nekuda byl asi také dříve . . . Lasy

navážeč
28. 07. 2004
Dát tip
Luděk Kuda?

Lasy
28. 07. 2004
Dát tip
Jo, přesně ten :o) Lasy

a ještě S.K.Uman, Miloš Dbal, Vítězslav Zval a mnoho dalších, co si jako Ználek vybavuju...prostě štěpné téma, steve...

Stevenson
28. 07. 2004
Dát tip
-))) ciopak po takove dobe tady, vsici ?_))

Lasy
28. 07. 2004
Dát tip
stane se :o) Lasy

jak daleko?????

Stevenson
19. 03. 2004
Dát tip
mysleno do minulosti, ve cteni..-)

°°°°°°°°°°°°°°

Stevenson
11. 03. 2004
Dát tip
.-)) Dik za cteni.. to jdes i taaaak daleko ?_)

Stevenson
11. 03. 2004
Dát tip
.-)) Dik za cteni.. to jdes i taaaak daleko ?_)

Hancii
18. 02. 2004
Dát tip
to se chvilku nechá sbírat ... nestačím se ani dívat

to můžu *

Stevenson
11. 06. 2002
Dát tip
..tak to jsem i ja rad.-)) a Dik.)

Čmelák
08. 03. 2002
Dát tip
TIP!

blbjenka
26. 05. 2001
Dát tip
líbí. nejvíc "švar" a "kňuba". pěkná blbůstka.

Lasy
11. 03. 2001
Dát tip
Nevim jestli si Papouch hraje na Katovnu, ale ja sem se moc hezky pobavil - po velmi dlouhe dobe zde na Pismaku. -tip- Lasy

Yeziiinka
09. 03. 2001
Dát tip
Božííí!!! Perfektní, máloco mi teď tak sedlo, jako tahle koňůvka! Jeden tipec letí do zámořííí!!!

Stevenson
09. 03. 2001
Dát tip
Jsem rad.. ze sedlo.. a doletel.. diky..) ale jak vidis, na zrejme kazdemu..)0 to sedlo.)

Stevenson
06. 03. 2001
Dát tip
PAP/ ale to je preci bezne, ze.. ))byt takovy huprimny..) a neplacat po ramenech..) jen to lenit si na slunicku a treba kale myslenky se opravdu ted pouzivaji.. treba jako "dovca"?? to jsem chtel overit.. mimo jine.) Kruci.. !!!

Merle
06. 03. 2001
Dát tip
dobré, ikdyž takové skutečně kostrbaté (plynulostí)... nad tipem váhám... a protože máš ode mě každou chvíli nějakej, nedám ti ho... bléééé :-P

Albireo
06. 03. 2001
Dát tip
Nu pogodi, papouch! Tak já se rozplývám nad každou...? Já se asi půjdu kouknout na Tvoje sebrané spisy a vyjádřím se. Po zásluze - někde se asi tomu rozplývání neubráním, třeba Peříčko z Falky je opravdu sqělé, ale to už jsem tam, pokud si vzpomínám napsal. Možná ten dojem o rozplývání plyne z jedné věci: když se mi něco líbí moc, rozplynu se v tipu. Když líbí, ale ne tak moc, napíšu líbí nebo smajlíka. Když nelíbí, mlčím. Kritizuji většinou jen, když mám co konkrétního vytknout.

papouch
06. 03. 2001
Dát tip
uáááchacha prej Peříčko z Falky :-))) chuďák Falčí, to jako že jsem ji vošklubal? Jako slepici? :-))) nééé, Albi, ta slépka co přišla vo pééro byl plameňák ... fax mě rozesmál, dík :) hihihi Albíí, tak už se nečepejři :-))) ..ad.: - Kritizuji většinou jen, když mám co konkrétního vytknout.- No šak to já též. Jinak - rozplýváš se mnóhem častěji, než já a to i (PODLE MNE) nad slabými dílky. Ale to je přece Tvůj vkus a to jsi Ty a takovej zůstaň :-))) A mé posbírané spisy nech spinkat, je tu spousta mnohem lepších :)

Albireo
06. 03. 2001
Dát tip
Dyk já to gómu, kemo, že to byl fajrák. Jenže byl pro Falku, tak jsem to schválně zkontaminoval.

zdna
05. 03. 2001
Dát tip
tak tohle je opravdu vtipný :)*

papouch
05. 03. 2001
Dát tip
jo, má to nápad, ale .. kruci jak to říct ..no, .. žes' to psal z jedný vody? Přiznej se :-) ono... tahle hříčka - třeba "kňuba/nekňuba", "japný/nejapný".. už byla omílaná často ... a pak ... třeba "kalé" (myšlenky), "hledě", nebo "lenit" jsou běžně používaná slova ... s tím si chtělo víc pohrát. Celek na mě působí kapánek kostrbatě. Jakoby prvotní nápad násilím odsunul do pozadí formu a ucelenost. Zato velmi, _velmi_ ! cením "zlomil se mi HET" to jsem FAKT vyprsk' :-)) ...ale na píp to není .. nezlob se, není to ... "zmáknutý"

Albireo
05. 03. 2001
Dát tip
Papouchu, myslím, že jsi moc kritický. Těch neotřelých slov je tam víc (švar, dbalky, ohrabaně...). A ten het to ovšem opravdu korunuje. Vzpomínám mi na J. Suchého: Nesužovaly mě sice žádné neduhy, ale na druhé straně mě také nerozšiřovaly žádné duhy. Já ten tip dám.

CZlovek
05. 03. 2001
Dát tip
Ten HET je fakt geniální!!! Ťíp nejen za to. *

Wopi
05. 03. 2001
Dát tip
Jo, je to dobré. Není zcela originální, ale zpracováno výborně. Dobrá dvojice s tou předchozí! Je to na tip. Papouchu, vrať se do klece :-)).

Falka
05. 03. 2001
Dát tip
Myslím, papoušku, že jsi byl moc přísnej... Ale do klece tě zavřít nenechám, to teda ne, Wopi, na to pozor, papouška budu bránit celou svou BETYČNOSTÍ!!! Tip*

Falka
05. 03. 2001
Dát tip
Aví :o)

Stevenson
05. 03. 2001
Dát tip
Dekuji za obhahoby "otrelych" slov.. zrejme ta cestina za tech par desetileti pokrocila vic nez jsem si tady vsiml.Ja jsem "leneni""kale" myslenky, nebo "hlede"hold nejak misnul((/Ovsem sebekriticky se priznam k te jedne vode a slibuji, ze se pujdu trochu poucit k "supergenialnim" autorum, kteri jsou k "sezrani" abych se treba nestal krmivem pro zelvy..)Jo.. a zopakuji si citoslovce na otevirani dveri a rozjizdeni tramawaji))) NVZ...just kidding..)))

ruby
05. 03. 2001
Dát tip
me nejvic vrta hlavou konec prvni sloky...male deti navideji...nenavideji...mam brouka v hlave...a jinak se mi to libi...

Stevenson
05. 03. 2001
Dát tip
"Náviděti" má být.. oposit od.. nenávideti.. už je brouk pryč?

Astalavista
05. 03. 2001
Dát tip
Nebýt první sloky, tak bych asi tipoval(nebyla by sama o sobě špatná, ale s tím zase to nevychází, se zas by to bylo lepší). Jinak dík za úsměv, ohrabaně!

Wopi
05. 03. 2001
Dát tip
Falka: O.K., ustupuji, budu se k papouchovi chovat RUDNĚ.

Falka
05. 03. 2001
Dát tip
Wopi :o))))

ruby
05. 03. 2001
Dát tip
steve ja to prave tak beru...ale je to pro me mnoho vyznamova hricka vis?

papouch
05. 03. 2001
Dát tip
Chňá chňááá :-)) nojo, byl jsem přísnej :-) já se holt narozdíl třeba od Albiho nerozplývám nad každou... ehm .. :-))) Nepatřím k zádopoplácávačům a dyž si něco myslím, tak to řeknu, nóó :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru