Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dopis

09. 09. 1999
1
0
3337
Autor
Merle

No, potřebuju se zbavit těch starších, který považuju za zveřejnitelný. Už jich tu naštěstí moc není.

Čtu tvůj dopis... Zas si připomenu. Dočtu a doufám, že hned zapomenu. Ale ještě je brzo, abych to smazal. Přitom mi píšeš jen, veselý věci. Tak proč se zas cítím, jak krysa v kleci? Vlastně tě chápu... Kdo by se vázal? Mám tě rád, víc než bych měl, a ty mě, míň než bych chtěl. Ale takovej je svět, tak už to chodí. Nic nebylo. A nic není. To co je, je jen mý snění. Proč ale bolest se z toho snu rodí? Čtu si ho znova, teď mezi řádky, odshora dolů, tam a zas zpátky... Ale není tam pro mě, jediná věta. Tak vezmu tužku a píšu já tobě. Všechny svý touhy, sny, zadržím v sobě. Tak běží pořád dál, koloběh světa...
Prokletí
10. 10. 2000
Dát tip
*Dopis: má ohraná fráze: tohle tady nechci- zrovna báseň nad mojí kritikou není určená ani jedněm očím jak obvykle tvrdím...je pro ty oči, ale nepředatelná...tudíž sis ji měl nechat jen pro sebe...nebo ji zlikvidovat...hm m.

Merle
13. 06. 2000
Dát tip
Regins: no, já netvrdím, že nejsem vůbec romantik, jen nemám rád tu převzdychanou, sebeplačnou a sebezpytnou romantiku, nebo romantiku hranou, i romantiku utápěcí. Vyhovuje mi romantika lehcedrsná, ale hlavně reálná - vycházející ze skutečnosti, ne z idealizování. Těžko ti to asi pořádně vysvětlím... Ale jsem rád, že i ty a já spolu můžem najít kousek společný romantický řeči ;-))

Regins
13. 06. 2000
Dát tip
já také,s tou hranou romantikou s tebou souhlasím.

Regins
12. 06. 2000
Dát tip
Tak tohle se mi opravdu líbí přesně můj vkus citlivý , něžný a smutný .Vím,že Tě neznám,ale někdy mi přijde ,že zas takovej realista nejsi.Neposuzuju tak jen z téhle básně.(asi je to hodně vlezlý a nevim,jestli se tomu třeba nebudeš smát,nebo nechápavě kroutit hlavou...) Teď možná přestřelím,ale myslim si,že je v téhle básni více,než by se zdálo.Prýští z toho cit je tam kus tebe nechápu ,proč Ti za to nikdo zatim nedal TIP,ale mně se to zdá fakt úžasný .

mike
18. 04. 2000
Dát tip
Rád bych měl taky takovéto věci, které bych považoval za zveřejňovatelný ! Proboha, vždyť je to geniální. Člověče !!! Krásný a citlivý zároveň.

Lalinka
20. 09. 1999
Dát tip
mas to zase hezky, to uz snad psat hned kritiku, je to tak asi vzdycky, proste ses kanon

B.Ezejmenij
12. 09. 1999
Dát tip
Vidim se v tom.... co chceš víc ?

Bibša
10. 09. 1999
Dát tip
Merlíku, jsi prostě mistr rýmovanek, tady na tebe nikdo nemá :-)

Merle
10. 09. 1999
Dát tip
zámek: už to nebolí
Bibša: sice s tebou nesouhlasím (jsem tak SKROMNEJ!), ale děkuji ti za tuhle poklonu, a vůbec za podporu.

Bolek
10. 09. 1999
Dát tip
Čtu Tě rád, merlíku!

slavek
09. 09. 1999
Dát tip
zbavuj se víc!!!! Líbí se!

zámek
09. 09. 1999
Dát tip
... chceš a nemůžeš ... můžeš, ale nechceš ... jak často se ptám sám sebe, jestli se v pochybnostech
netopím až příliš ... hledej, říkám si ... a vzpomenu si na slova jednoho člověka, který prohlásil: "Láska a
pochybnosti nikdy nemohou jít spolu ruku v ruce." ... ale otázek je toliK! KOmu můžeš vlastně věřit víc
než sobě ... ale bolí to, že?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru