Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Radostné zmeny

30. 03. 2006
15
7
5105
Vtáky začali spievať
Pieseň života

Slnečné lúče prebúdzajú zem
Pod mojimi nohami

Maliari všetkých kútov vesmíru sa stretli
Aby nakreslili na Zemi jar

Jar plnú Západného vetra
Ktorý mi už stihol rozcuchať vlasy

Celú ma zmenil
Od základov

7 názorů

som rada :)

Pokusák
14. 03. 2008
Dát tip
líbí.. *T

no, aj ja dúfam... ale skutočná jar ako "jar" u nás začína až po rozmrznutí všetkých snehov na horách (to jest asi až na začiatku mája :) )

guy
07. 03. 2008
Dát tip
jedno předčasné jaro posílám .. zatím je někde nad Prahou, ale brzy dorazí přes Olomouc až do Martina, tak ho nepropásni :-)

neni co resit ***

som rada;)

orbital
15. 03. 2007
Dát tip
jej, tahle je pěkná :) má to dobrou atmosféru. líbí se mi ta metafora na závěr *

si ma dobre rozosmial, dík;)

Norsko
05. 04. 2006
Dát tip
ale no tak...:-)

aha...tak som sa zbytočne tešila? ( ;DDDDDDD )

Norsko
05. 04. 2006
Dát tip
písničku :-)

takže som rada, že ste sa tu zastavili a prečítali výplody mojej crazy mysle... to norsko:to akože mňa máš pod kožou?;OOO, ak hej, tak ;* ;)))) to ma teší, že sa niekomu moje veci páčia;)))

Jolana19
04. 04. 2006
Dát tip
líbí :D

wedle_vazy
31. 03. 2006
Dát tip
*

Miloučké... :o)

...no to isto...ty parchant...usmev...

Norsko
30. 03. 2006
Dát tip
prostě ji mám pod kůží a nic proti tomu nenadělám :-)

...aha...cize mas rad aspon tu pesnicku?..usmev... ...ber to ako dotaznik..skutocne tym nic nesledujem...usmev....

Norsko
30. 03. 2006
Dát tip
nie, ale som už starý pes...nútili nás, svojho času bol všadě...i v plechovke od sardiniek :-)

norsko....nehovoril som za teba... ...len som chcel ukazat ako obcas funguje tipovanie...a bol si po ruke...usmev... ..jo a mimochodom este povedz ze pocuvas petra nagya...usmev...

Norsko
30. 03. 2006
Dát tip
kľud, kľud, ašši...ale mně to vážně připomenulo nagyho starý hit :-)...a príště za mňa nehovor, nikdy jsme se neviděli...:-)

...tak ked uz sa tak pekne riesim...tak sa vyjadrim..cele co som povedal je ze nor obcas slahne tip len tak z hecu.. ...narazal som na to dielo Laska od autorky...ked cely koment mi vyznel skor ako ironia... ...ten koment mi pripomenul diskusiu pod dielom autora s nickom....naimad... ...neviem uz jak sa to dielo volalo...egal... ..a este som povedal ze hadam neexistuje dielo ktore haber precital a nedal tomu tip... ...sorry za avi...ale ked uz to vytiahla... ------------------------------------------------ ...a ano vsetkych si obohatila...aj ja som cely obohateny normalne...som teraz precitol...

niektorí...;))) Ašš je samostatná kategória, takže dík, že som ťa aspoň v niečom obohatila...a dúfam, že keď si čítal moje veci, tak si sa aj zamýšľal;) (teraz som prihodila 1 vec...písaná Vesuvanke;) )

Norsko
30. 03. 2006
Dát tip
:-) a on zasa číta a tipy nedáva :-)...nesmieš všetkému veriť...ľudia sú svině :-)

;OOOO ďakujem...(nie klasické ďakujem, ale ďakujem, lebo...) lebo Ašš zase niečo "trepal", že ty len tak dávaš tipy, že to ani poriadne nečítaš...som mu neverila...a teraz mám rukolapný dôkaz...dík, straaaašne si ma potešil;)))

Norsko
30. 03. 2006
Dát tip
zdánlivě jednoduché :-)...ale ta ta slova jsou dokonalá...k nej ( a mám tě zavřenou v krabičce :-))*

som rada, že ste sa stavili a vyvolalo to vo vás úsmev... ešte jednu pridám na počesť Vesuvanky...;)))...lebo patrí do jej listu, ktorý som jej dnes napísala...;))) a ďakujem za nádherný obrázok;)))

Noe1
30. 03. 2006
Dát tip
*t pro radost ... a za optimismus ... a za to že se zas směješ :-)))

palino8
30. 03. 2006
Dát tip
tak predsa ;) skvelé! tip***

Sarrah
30. 03. 2006
Dát tip
hezké*

Sarrah
30. 03. 2006
Dát tip
hezké*

vesuvanka
30. 03. 2006
Dát tip
má krásnou jarní atmosféru.... TIP

ja viem...a vážim si, že sa tu vždy zastavíš...;))) veď aj ja ťa mám celého prečítaného ( ;)) ) ;) pre teba...a usmievaj sa celý deň;)

Háber
30. 03. 2006
Dát tip
...veď dobre... môže byť aj rozcuchané... ale tip som Ti dal, aj keď to sem nepíšem, na to máš zoznam pri tipoch, ak chceš vedieť, kto Ti ho dal a kto nie...

ale mne sa to tam páčilo, presne tak, ako to bolo povedané...;))))(a veď aspoň nejako vyjadrím spolupatričnosť s Čechmi, no nie?;)

som rada, že ti to niečo pripomenulo...ale tip si mi nedal...;DDDD a už sa cítiš lepšie???

Háber
30. 03. 2006
Dát tip
tí maliari sú fakt dobrí... (malá výtka - rozcuchať je čechizmus, slovensky je rozstrapatiť)

johny_deer
30. 03. 2006
Dát tip
Při čtení tohohle díla jsem si vzpoměl, jak sem poprvé se svou dívkou vyšel do jara, ptáci zpívali jak blbý a vzduch voněl. Bylo to ktásný. *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru