Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozsmahnuté

01. 04. 2006
3
0
2118
Autor
rudko

Rozsmahnuté kusy dažďa, nalepené na okne, zacláňali už aj tak dosť obmedzený výhľad na krajinu okolo. Triasli sa neisto, lebo hocikedy ich mohlo odviať preč.

 

            Len dve veci, aj keď kupé bolo plné, som vnímal. Tučniaka naľavo a okno. Ostatné bolo hmlisté. Dosť časté vyzváňanie tučniakovho mobila mi prekazilo každú príležitosť zdriemnuť si. „Áno, odborári chceli 10 percent, teraz im stačí aj 5 percent ....... nemôžem teraz hovoriť“- dôležitý pohľad naokolo „Ahoj“ Neskôr som zistil, že sa mi nechcelo spať.

 

            Vystieral svoje paprčky kúsok odo mňa. Mal nezvyčajnú farbu, bývajú čierny s bielym bruchom, no tento bol šedý s obrovskými okuliarmi, púzdrom na discman a prihlúplymi hnedými očkami.

 

            Rytmické otrasy a slnko pomaly predierajúce sa cez tmavosivé oblaky.

 

            Vytrhli ma......., ona.

 

            „Potrebujem vedieť kam ideš.“ „Máš fakt enormne veľký zadok“, náhly poryv úprimnosti a nič iné ma nenapadlo. Briskné zaucho preťalo ticho a odišla, aspoň neotravuje.

 

            Tráva na lúkach a úzky chodník vinúci sa popri. Zaoblené kopce meniace svoj doteraz strohý výzor.

 

            Mala nahnevaný pohľad. Bojí sa.

 

            Vonku tiene hrajúce sa na ľudí, je ich príliš veľa na to aby som ich vnímal jednotlivo. Zaplavili všetko okolo.

 

            Bolo mi na nej niečo divné – kusy dažďa, ktoré sa jej neviemako dostali do očí. Asi vykúkala z okna. Chodila s nimi a našli by sa viacerí. Nemám ich rád, ale neviem sa od nich odtrhnúť, nemôžem za to.

 

            Vonku je dobre, po búrke, sviežo.

 

            Som v správnom meste? Aký je deň? Nezabudol som niečo? Niekedy ma vedia prekvapiť aj vlastné myšlienky, strach je taký ozajstný a pritom o nič nejde.

 


obluda
22. 06. 2006
Dát tip
blabla, no ze sa mi paci ako pises, zbytocne kecy vynechavas, zaujimavo vnimas veci vokol, a je to take dynamicke.. co mne sa paci najsamviac.. tak uz teda napis nieco dlhsie, slahnem si ta medzi oblubenych a budem cakat, ratatata!

Gale
01. 04. 2006
Dát tip
veď áno...asi takto nejako vyzerá vnútorný dialóg človeka-utržkovitý,zdanlivo nesúvislý-v dlhšej napr.poviedke by to vyznelo inak -vhodnejšie...ale to je len môj názor a verím, že budú aj pozitívnejšie...lebo máš zaujímavý štýl

rudko
01. 04. 2006
Dát tip
nemyslim, skus precitat este raz, nechcel som to natahovat, lebo by to bolo nudne

Gale
01. 04. 2006
Dát tip
akoby tie roztrúsené myšlienky spájalo len jedno...autor

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru