Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pornoherec

05. 03. 2001
0
0
5168
Autor

Radeji to nectete, je to blbost

Byl jednou jeden pornoherec, ale byl to vlastne blbec. I kdyz to byl polovzdelanec, nemel rad hrnec. Kdyz potkal vrabec, rek si: Kam se na mne hrabe. Napichnul ho na rozen a dal ho nad vohen. Rek si, ze bude dobrej, ale von byl spatnej. Pornoherec se sel vyblit do kanalu, hodil tam blitek skalu. Pak potkal kure aby bylo dobre.
opiate
16. 12. 2004
Dát tip
???

Uh.

Bože to bude nechutné..... fuj alte......styď se chlíváku... :-)) Pišto: hem??

Kytí: atologie?

Pišto: isféra?

Kytí: angiosarkom.

fuj, tak s rakovinou na mě, jo? atom.

eroid.

afrodit.... tak nějak stačí?

Zbora
14. 12. 2004
Dát tip
Miluju zdravotnickej humor... alt: Pana Henkieho klidně dělat můžu, už jsem se tři dny nemyl, takže pach na to mám ucházející, ale dobře si to rozmyslete, abyste nelitovali. PS: přestávám kytce závidět kameru...snad jí ten vlk nesežere

Nikdo mě nesežere.... bych prskala!! Já se ubráním.... nedělejte ze mě obětního beránka.....:-))

Zbora
14. 12. 2004
Dát tip
Ty chceš naprskat Pištovi na vlka? Hmm, se nám to začíná zas nějak zvrhávat. Nechtěla bys dělat radši ovečku?

Na vlka neprskat! Je citlivý!

Ježíšku, no já zapomněla, že na vás chlapy se musí polopatě... čili.... bych se oháněla rukama a kde čím vším, aby mě nikdo nesežral a určitě bych na vlka neprskala, vlky vod Karkulky bo ty doopravdický mám ráda.... Ovečku nee..... ta to má jasné, by ju sežral vlk... :-)

Zbora
14. 12. 2004
Dát tip
Tak prskala nebo ohoněla? Je mi to nejasné. Karkulka má taky vlka? Tak jí vem s sebou. Třeba si budou s tim Pištovim rozumět.

Panebože..... já věděla, že se s váma nedomluvím.... oháněla ne ohoněla....:-)) Neznám Karkulku... ni vlka ni ovečku a myslím, že rači nebudu znát ani Vás... :-))

Zbora
13. 12. 2004
Dát tip
A vidiš ,Kytí, to mě nenapadlo. Už jsem mohl jsem mít doma pěknou bachyni. Hele Alte, spát sám v lese, to je sice bezva, ale ve stanu bych to vážně už nedal. Jsi v něm uzavřenej, a nevíš co se děje venku. Ale uznávám, že je to dobrej adrenalinovej sport. Kolikrát jsem si po takovejch nocích řikal, že už nikdy, ale vždycky se to nakonec zlomilo. Každopádně nejlepší jsou zříceniny. Na nich se dá během jedný noci zestárnout o několik let :o)

Zbora
13. 12. 2004
Dát tip
Hihi, taky mam podobný skušenosti s vysokou, a nejlepší jsou srnci, jak hezky štěkaj...nekolikrát jsem takhle strašil spoluspící...že to je velkej čenej pes a mrtvej kostelník a tak...a jednou se mi to v Beskydech vymstilo...spi, to jsou srnci...jo h....,smečka zdivočelech psů, ale naštěstí se lekli víc než my...to v Rumunsku to bylo horší...spali jsme v prvnim patře nějakýho rozpadlýho baráku a v noci přijeli tři týpci na koních, začali dole chlastat a machrovali mezi sebou s kvérama...asi za dvě hodiny odjeli, aniž by si nás všimli, ale stejně už jsem neusnul...i když to je všechno ještě v poho...nejhorší jsou takový ty zážitky, co si je rozumově nezdůvodníš...jednou jsme v klidu seděli v lese u ohně, a najednou tak deset metrů od nás něco hrozně rychle proletělo...byl vysloveně slyšet takový ten hukot, jako když jede vlak tunelem...a na ptáka to bylo hrozně hlasitý...přestože jsme v sobě měli ve dvou sedmičku meruňky, okamžitě jsme vystřízlivěli...tenkrát to byla asi nejhorší noc, jakou jsem zažil.

jo, tak vo nevysvětlitelnejch zvucích bych mohla vyprávět story.... a vo duchách taky..... brrr... nebudu.... není vo co stát, že? Zboro tak to jste měli fakt hodně velký štěstí.... Alte, ty si smíšek každým coulem.....věřím tomu, že kdyby k tobě vlezl, tak mu nabídneš svůj spacák... :-))

Zbora
13. 12. 2004
Dát tip
:o)))))) Představil jsem si, jak alt spí ve spacáku s jelenem, oba bobkujou a jelen štěká...idylka Až zas pojedeš pod širák, ozvi se, vemu bachyni.

Nimis
13. 12. 2004
Dát tip
Nooo, je to hodně zvláštní..:) Myslela sem, že po kanálu bude následovat análu..:(( Ale přesto posílám avi, Flam zná jednoho takovýho pornoherce...

Flammea
13. 12. 2004
Dát tip
Jj, ale to není žádnej blbec, nýbrž tuleň a taky mě zaměstná, až budu velká holka;)))

Zbora
13. 12. 2004
Dát tip
To by mohlo být prima, ale nepočkáme ještě až budou větší mrazy?

alte, jen mi tam není jasná moje úloha... .:-)) alt s jelenem, Zbora s bachyní..... hech a jááá to budu jako točit... jo, teď mi to docvaklo... :-)) beru, budu vrchní kameramanka... :-))

Zbora
13. 12. 2004
Dát tip
Před kamerou za kamerou nikdo nesmí stát, nebo nebudu hrát. Leda, teda, že by se kytka zapojila i jinak...teta má plemenného býka. Fuj, teda, kam jsme se to dostali...já věděl, že ten les nemáme rozebírat.

alte..... :-)))) nádherná představa.... a parohatí altíkové... hahaha... :-)) Zbora: já se velkejch zvířat bojím a navíc, někdo to dokumentovat musí, že? Takže sem se určila.... :-)) a navíc budu maskovaná... :-))

Zbora
13. 12. 2004
Dát tip
Máš jediný štěstí alte, že z homosexuálnězoofilního styku nemůže nic vzejít, i když kdo ví...nový druh? Alternativní parožnatci?

alte, no a co když to bude jelen vona? :-)) hech a vůbec, u Tebe je možné šecko..... bych se nedivila, kdybys byl hermafordiťák... :-)) Zboro, zas mu tak nefandi... spíše alterparožatci... :-))

Zbora
13. 12. 2004
Dát tip
Nedáme avízo Pištovi? Jako člen klubu má přeci taky právo připojit se k natáčení...nedávno se mu dokonce líbily moje rybičky.

Jo, ryby byly fajn... :) Chci režírovat.

Pišta bude režisér a já budu kameraman.... v hlavní roli Zbora s bachyní ve vedlejší roli jelen s altem... :-))

Kytí: Beru.

Pišto: pac na to.... bo u Tebe si člověk není jistý ni tím, jestli myslíš toho jelena bo tu bachyni...

Zbora
13. 12. 2004
Dát tip
To je nespravedlivý, my s altem se budem dřít (teď mi došlo, jelen s altem, nebo alt s jelenem? Kdo do koho, kdo z koho? Nebo se budou střídat?) a smetanu slízne rejža, kterej se vůbec nepodílel na scénáři. Navíc kytka nemůže dělat kameramana, protože se jí listy třesou zimou, takže by nebylo nic vidět. A další problém, jeleni jsou nedostatkové zboží, takže budeme muset za jelena někoho přestrojit. Hlasuju pro Pištu.

jojo, dobře.... výpomoc je potřeba... ale furt su ten kameraman, režii Pišta v převlečení za jelena a střídavě za vlka... :-)) což značí vedlejší roli...... no a co se týká jelena a alta, si myslím, že jelen je silnější, takže .... echm... no fuj, fakt ale zasek už se dostáváme k vhodné debatě pod tímto dílkem... :-))

Já to tušil, že se častým pobýváním v těchto místech dostaneme na mentální úroveň autora... .)

Zbora
13. 12. 2004
Dát tip
Pak potkal jelena aby bylo dobre.

Zbora
13. 12. 2004
Dát tip
Do pestíčků se Ti zachtělo...ale teď jsem mluvil s bachyní, a jde do toho jen za předpokladu, že si to může dát s jelenem.

Helejďte se... jelena ze mě dělat nebudete.... se nebudu nosit s parohama a vůbec, nesluší mi... roztřesená nejsem.... se něčím podepřu.... takže a vůbec jelen je rodu mužského, takže vzhledem k tomu, že Zbora má bachyni, může bejt jelenem (panebože, sem chtěla napsat lejnem.) :-))) pouze a jedině buď alt bo Pišta... tak pánové, bych to viděla na kámen, nůžky papír... a vůbec, kamery se nevzdám a tečka!!!!

Hu.

?? ee

Zbora
12. 12. 2004
Dát tip
Ta nesmírná debilita, s jakou je to sepsáno, je bezpochyby záměrem.

Zbora
12. 12. 2004
Dát tip
Něco na ní je, připadá mi víc než cokoli jiného jako výsměch. Cimrmana znáš viď (c:

Zbora
12. 12. 2004
Dát tip
dyt Ty si ten co našel tu emnici kdyby si tu emnici nenašel mohla by ta emnice najít nás a to by asi bylo blbý

Zbora
12. 12. 2004
Dát tip
Ty v... :o)))))) Platí to i pro divočáky? Nedávno jsem zdrhal před bachyní a málem jsem po ní pak moh házet i jiné věci než šišky.

Zbora
12. 12. 2004
Dát tip
Neutečeš. Jsou hrozně rychlí. Byla tam naštěstí obora, tak jsem jí přeskočil. Na strom bych to tak rychle nezvlád. Hlavně mi vůbec neni jasný, proč na mě vystartovala. Bylo to na podzim. Selata nikde...

Zbora
12. 12. 2004
Dát tip
Les je krásný Les je nojmoudřejší básník... Už musim, papa Zírta rozeberem, co tam asi celé ty dny děláš....

Zbora::-)))) No, třeba Tě chtěla ..... povalit..... :-))) ses jí možná líbil... Alte: a našel jsi perníkovou chaloupku? :-))

bych se asik umřela strachy...... nene, tohoto já se vzdám celkem i ráda..... altí.... no, a co si tak našel, když si tam sám? :-))

hledat? co přestaneš hledat? jo, právě, tak to vidím ty titulky.... nalezena žena v leze, po.... a mrtvá.... Co se asi stalo, kdo ji zabil.... :-))) hech

kdo tu mluví vo pohádkách? :-))) Já mluvím vo strachu... :-))

Si myslíš, že stan zažene strach? :-))

jo, rosa je blbá..... ale zasek se člověk nemusí umývat... :-))

neříkej, že se Ti to stalo? :-))) hech, určitě, jinak bys to nenapsal, co? :-))) ty vůbec dneska perlíš.... :-))) si na sebe vyplýtval skoro všechna "hezká" slova... :-))

Iksko jako Hrom!!!!! :))

Iksko jako Hrom!!!!! :))

mi zatím úspěšně kazíte takovýma šitama den..... jo, X...... ste úspěšní až moc, no.... gratulka.....

Noe1
02. 12. 2004
Dát tip
strašný ... ale varováni jsme byli avi rychlá rota

Noe1
02. 12. 2004
Dát tip
A4: snažím se o titul konfident roku :-))))

Aki
29. 05. 2002
Dát tip
ach jo... to snad ne...

kafka
05. 03. 2001
Dát tip
jo, je to blbost, ani jsem nedočetla... ;-) pardon...

JiKo
05. 03. 2001
Dát tip
Souhlasím s prologem a dodávám, že velká

ulita
05. 03. 2001
Dát tip
nechceš to smáznout?

Vojtek
05. 03. 2001
Dát tip
viz. Ulita

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru