Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzpomínky odkapávají jako slzy...

Výběr: Zbora
01. 04. 2006
19
4
5506

Je těžké slyšet něco, když nikdo nic neříká. Je těžé rozumět, když nechápeš...

Na ztrouchlivělém stromě

tři rýhy do kmene...

smůlou propletená jen jedna z nich

 

Sluneční záře majestátně opírá se,

kapky odkapávají po oschlých okrajích.


4 názory

Děkuji moc... Ty ses do mě ale opřel...a vidím, že jsi mě vzal z gruntu :)

A.H.
09. 10. 2009
Dát tip
Zajímavý prolog, taktéž dílo. *t*

Nestor
15. 01. 2009
Dát tip
Páni. Poslední verš má tolik hlubokých významů, že mám do zítřka co dělat. Moc pěkné....

Smíšek:-)
01. 09. 2007
Dát tip
vynikající /*

Děkujuuuu :)

Baziliška
30. 06. 2006
Dát tip
nebýt tam slovo majestátně, tak je naprosto skvělá:-)))

Děkuji :))

Zbora
29. 05. 2006
Dát tip

Zbora
29. 05. 2006
Dát tip
Jo, například tahle má příjemně tajemný nádech, je obrazná, má atmosferu. Sdělení je jen naznačené...každý si dílo může přebrat tak, jak je mu blízké, ale jen v rámci přesně ohraničené nálady. Vzbuzuje dojmy. Mně osobně vyvstává na mysl konec, závěr života, držící se už jen z posledních sil...ale cítím z něj smířlivost, ne žádnou úpornou snahu lpět na životě, nebo strach ze smrti. Stejně tak to může být pocit nějaký čas po rozchodu s partnerem, nebo kýmkoli (čímkoli) jiným. Z Tvých textů se mi tento líbí nejvíc. Skrze všední motivy dokáže vykreslit přesvědčivou náladu, od které je už jen krůček k souznění. Nic ze sebe tady netlačíš. Text lehounce plyne...a zdá se samozřejmým. Úspornost mu sedí. Možná bych si malinko pohrál se slovosledem. Jinak moc hezká. TV.

děkuuuuuuuju :))

aquapolo
10. 05. 2006
Dát tip
mooooc:o)

Je to moc pěkné....

Děkuji...moc :))

To je fakt trefné a vyvedené. I tip je málo...

HA ha HA :))))

stenos
25. 04. 2006
Dát tip
Fajnový!

Hej, co tak trošku obměněnou kritiku ? :))

stenos
25. 04. 2006
Dát tip
Fajnový

co_a_jak
25. 04. 2006
Dát tip
Kompliment je vždy lichocení. Tak to není - mně se to opravdu líbí. Lichotek netřeba...

Tajemné, procítěné = subjektivní... Děkuji za kompliment :))

co_a_jak
24. 04. 2006
Dát tip
No jo, je to trochu tajemné a dá se to vysvětlit různě. Myslím, že je to spíš na procítění, než na promýšlení. Je to jedna z těch tvých lepších.

Změnit název jsem chtěla já, ale pak jsem si to rozmyslela... Díky ti za kritiku i návštěvu.

Anyz
24. 04. 2006
Dát tip
au, nejak mi prejela po rukach husi kuze, koukala sem ze nekdo chtel menit nazev nevim jestrli je zmenenej ale tenhle je moc peknej,libi se mi to vyvolava to emoce a je to proste pro me obraz

Snad jen, děkuju za típek :))

Jolana19
11. 04. 2006
Dát tip
snad jen, máš můj tip zas se stavím, měj se, dík

Ty jsi tak milý....děkuju moc... Ale nepřechval mě, nebo zpychnu.... :))

Jakubisko
09. 04. 2006
Dát tip
Bože...! Ty mě dostáváš čím dál tím víc...tohle prostě...to fakt už nemá chybičku. Po každé básni si říkám, že už to snad nemůže být lepší...ale ono to pořád lepší je...:) Pokračuj v nastoleném tempu a za chvíli mi z tebe přestane tlouct srdce...:)

Oldjerry
07. 04. 2006
Dát tip
...

Ale to já přece chci,aby si v tom každý našel to své :)) Díky ti za návštěvu a kritiku.

Ale, to je jen na tobě, jestli to rozkóduješ. Já se nesnažim nic utajit, ale taky vám to nedávám na stříbrném podnose, chci aby si v tom každý našel to svoje... Díky ti za kritiku a za návštěvu(konečně) :))

Oldjerry
06. 04. 2006
Dát tip
Líbí se mi to jako surrealistický obraz, který má náladu, ale který nedokážu rozkódovat. Trochu mi to navozuje pocit, že tou básní spíše chceš něco utajit, než říci...

Čumák
04. 04. 2006
Dát tip
žjova, to je rychlost :o)

Díky :))

Čumák
04. 04. 2006
Dát tip
tak furt nic, ani za střízliva... NÉÉÉ, je to moc hezký a smutný a přírodní a tak... *

Čumák
03. 04. 2006
Dát tip
achjo, moc jsem dneska toho vypil. přečtu sit o ještě zejtara. to je úplně trapný, přijdu z hopsody a du sem:o))))))))))) n=, už musim jít spát. ahoj :o)))))

hmm...jako nezaujalo, že? To se dalo čekat...tak snad příště :)

Čumák
03. 04. 2006
Dát tip
hm

Tak je to se vším...bohužel/bohudík

Bolest...jen pocit, stejně jako láska...

Děkuji-moc jsi milá :)) Jelikož jsem klavírista, tak mé prsty jsou dosti dlouhé, ale to až někdy příště :))

Každý má své vzpomínky, každý má své rýhy do srdce, někdo hlubší, někdo ne... Někomu se poštěstí, že se mu ty nehezké vzpomínky pomalu ztrácí před očima-že je slzy spláchnout... A když slunce svítí, musíš "škeřit" oči a vidíš jenom ten jas, nevidíš to černo kolem sebe... O tom to je...ale báseň je přece strašně subjektivní, takže jestli v tom ty vidíš něco jiného, ledva dobře :))

Natali_A
02. 04. 2006
Dát tip
ten název je dokonalý, myslím:) že prý jsi všechno vyplýtvala na první dílo:) to v žádném případě:) vždyť máš v zásobě tak skvělé věci! a jestli to cucáš z prstu, tak máš buď výrazně od normálu odchýlenou sací schopnost nebo máš veliký a dlouhý palec:) o čemž pochybuji:) moc chválím

Díky za radu... :)

vesuvanka
02. 04. 2006
Dát tip
Název "Ubrečené vzpomínky" ani ne, nechala bych ten původní, ale jestli chceš název změnit, tak mě napadlo "Vzpomínky v slzách", ale to posuď sama jako autorka

Děkuji... Jo a mám dotaz nebyl by lepší název "Ubrečené vzpomínky" ?

vesuvanka
01. 04. 2006
Dát tip
moc hezká... TIP

Mr.Pidluke
01. 04. 2006
Dát tip
Já už nevim,já prostě nevím...ty seě porád lepší!!§*

Děkuji... :)

Nickyx
01. 04. 2006
Dát tip
:) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru