Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

For All

09. 09. 1999
1
0
2062
Autor
Kyslik

ležím pod konárom je mi na ...



Ležím na posteli, pozerám okolo a rozmýšľam nad samými kravinami. Mám len ja takú smolu alebo ju máme všetci?! Rozbil som tanier, do riti, nemám už na čom jesť. Včera som bol zas v pivnom opare a je mi zle, zle z vás, z vás všetkých EGOISTOV PARANOIKOV OPTIMISTOV NOŤÁKOV FEŤÁKOV HAJZLOV KO..TOV, ktori si myslia, že im patrí tento všivavý svet.. Chce sa mi grcať z toho tu okolo mňa, z tých nafúkaných šušiek, ktoré ťa balia ich poje..nými pohľadmi, preskúmajú tvoj vkus, oblečenie a hlavne peňaženku. Sú to kurvy, ktoré nevedia, že život nie je len chlastanie, trtkanie, húlenie... nenávidím sa,chlastám, húlim a trtkám...
Naso
11. 07. 2001
Dát tip
Ako tvrdí Silvinka také Bukowské... protestbáseň, ale vydarená! T.

Silvinka
11. 06. 2000
Dát tip
Bukowski!!! ... to ale už napísal...

Saša
15. 09. 1999
Dát tip
Kruci zvednout se z bahna zkus
do kterého jsi jen náhodou pad
je přeci tě člověka kus
tak měj se přeci aspoň trochu rád!



Bibša
14. 09. 1999
Dát tip
Po té předchozí básničce je to ledová sprcha. Zklamal jsi mě !!! Máš v sobě víc básnických slov než moje maličkost kdyby je vynásobila tisícem a ty takhle ponižuješ paní Poezii ...

Milhaus
13. 09. 1999
Dát tip
Připadá mi to být opravdové, povedené, slovník je jen seznam označení. Dík

slavek
10. 09. 1999
Dát tip
nenávidím zkažený svět..
nenávidím se...

Anonym
10. 09. 1999
Dát tip
Hlavně, že ty si taký múdrý. Psáno ani ne stylem hoveda, beda, ti, beda!

Bolek
09. 09. 1999
Dát tip
Hluboký nihilismus po slovensky..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru