Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

počasí1

04. 04. 2006
2
0
2038
Autor
karmen
Déšť je jako slzy padající po tváři nevinné, Kapky jeho mohou pomoci i uškodit Paprsky sluneční spolu s ním na obloze vytvoří barevnou duhu Z ní chtěla bych do vlasů od tebe stuhu, Že si nezapomněl Slunce v létě září a snaží se opálit těla naše do hněda Modré mráčky se po obloze honí Jeden z nich připomíná mládě sloní. Na zemi pod nimi lidé na pláži flirtují Druhému letní stálou lásku slibují. Podzim samá chmura Listí opadá,ztratila se i má jarní stuha Kterou odvál vítr kamsi do dáli Ten který v létě jako vánek tu prodléval, Nyní jako vichřice se městy,ulicemi,alejemi prohání Přilétl dokonce i k nám oblaka černá na okamžik protrhal, Aby z nich za chvíli spadlo několik bílých vloček Sednu si ke kamnům a začnu psát to co počasí nám může dát, Hrubě načrtnu tmavou oblohu při bouři Letní vánek Déšť z vymyšlených pohádek, Sníh Co připomíná známí smích To nám přináší Rozmarné počasí planety naší. Odložím tužku,přestanu psát,odložím do úkrytu svůj starý otrhaný bloček.
Jolana19
04. 04. 2006
Dát tip
líbí moooc

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru