Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vy taky počítáte rýmy? /ad H.Cold/

06. 03. 2001
1
0
2139
Autor
kalinka

Na Henryho Colda, co má dotaz skoro jako polda!:o)

Někdo v tom radš -jak to padne- lítá..... Jinej zase slabiky si sčítá... Takže, kdož má to rád, ať má si teda ten svůj řád! My, co na veškeré řády zvysoka, jdem, kam nás doplaví vodička divoká... Z potoka.. Zvesela...., volná a bez čísel, prstíky v peřejích, jak libo se zamane. Komu se nelíbí, ať si to vyřeší. Kdo na to nedbá, též na múzy nehřeší, jen pro hřích nečísel neřádů, volností... Nečti,když matikou Snář znečitelnil sis, A kdeže maj si vlastně hrát? Tak na to se ptej všech poetů a bláznů, a pak taky dětí.... K čemu čísla? Řády? Lajny? Jsemť právě najust autor číslům nepoddajný!:o) Neřádům řád! Když to máš rád?! Já cítit chci změnu síly toku v básních i u potoků, a jen v tom trošky prsty potopený mít... A navrch... svobodně..., - co to jde - SNÍT !!!:o)))
Dantte
09. 03. 2001
Dát tip
Kalinko...chci Tě domů!!...chichi:o)

kalinka
09. 03. 2001
Dát tip
Myslím, že to přežiju - jsou to jen takový plky do větru.... nic důležitýho:o) /a vidím, žes to nepřehlíd:O)/

Albireo
08. 03. 2001
Dát tip
Nezlob se kalinko. Čte se to hezky, ale na Tip to já osobně přece jenom nevidím.

kalinka
07. 03. 2001
Dát tip
hele, a tip nic?!:o)))))

Miroslawek
06. 03. 2001
Dát tip
3 ... 2 ... 1 ... TEĎ

Aura
06. 03. 2001
Dát tip
zadarilo se, snad Henryho nenapadne Ti to spocitat :-)

čtenář
06. 03. 2001
Dát tip
viz Aura

Albireo
06. 03. 2001
Dát tip
U takovéhle básničky by počítání bylo hříchem.

Henry_Cold
06. 03. 2001
Dát tip
Ba ba, svatá pravda... Prosazuji verše kde 1 + 1 = 3 jak jsem již řek a o to se budu bít jak hrdý rek. Spojenče Kalinko!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru