Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

tanečnice

05. 04. 2006
1
0
1580
Autor
karmen

Věnováno človíčkovi co mi pomohl pohnout se z místa a dokončit toto dílko. Pro tebe Rabe A lidské bytosti, co mi pomáhá s úpravami patří největší dík,viď Jolano V tichu noci seděla na kraji postele. Přemýšlela. Někde v hloubi duše tušila, že se tu noc, kdy navštívila pochybný temný bar, stalo něco divného.Něco co změnilo její život. Vzpomínala si, jak svůdně kroutila štíhlými boky v rytmu písní, nevkusně se natřásala před chtivými mužskými pohledy; těch si nevšímala, líbilo se jí, když ji někdo sledoval, a nechávala se unášet podmanivou hudbou. Vše páchlo směsicí cigaretového kouře a alkoholu. Oplzlý smích štamgastů nevnímala, užívala si to. Tohle byla první noc! Vnímala chlípnost svého mladého těla. Rytmus, který připomínal nekonečné milování. Smích nevázaně proudil sám nevěděl proč!Vyskočila na stůl. Prohnula své pružné tělo a jednomu chlapíkovi vzala cigaretu. Zhluboka potáhla. Vyfoukla překvapenému staříkovi do tváře kouř. Mužům krev pulzovala,srdce zrychlovalo tep. Pohledem sledovali linie poprsí. Schválně se nahnula tak,aby bylo vidět víc. Roztrhla rázně triko ve dví. Na plochém opáleném bříšku probleskuje světlo. Chtivé ruce se vztahují směrem k ní. Lehce uhne. Shodí cár z těla. Podprsenka drží tvar pevných ňader. Seskočí. Lehce přejde svůdnými kroky k baru. Barman ochotně podá skleničku se zlatavou tekutinou. Štíhlé prsty obejmou sklenici a přiloží ke rtům. Naráz polkne obsah. Štiplavá chuť fernetu projede tělem. Oklepe se a zaškaredí. Bez potíží skočí na bar. Chytne se kovové tyče. Štíhlá noha jakoby ožila vlastním životem. Ruce svíjí se, hadi by si mohli brát příklad z nich. Řev kolem sílí. Tleskání do rytmu. Chlípné poznámky. Neskrývaný zájem, jí povzbudilo. Rozpálilo! Chtěla obdiv! Toužila zažít více a odkopla láhev. Podřepla, roztáhla nohy. Jednou rukou stále se držíc tyče. Druhou v hustých vlasech. Ďáblice! Mini sukně se vysune víš. Otočí se středem k tyči. Natáhne nohu. Protáhne se v zádech. Kůže se napne. Volnou rukou uvolní překážející horní díl. Jemně ho nechá sklouznout z ramen. Pomalu plíživě. Odhalí svou nahotu světu. Hluk utichne, aby v zápětí znovu začal s ohlušujícím jekotem. Rozvalí se na hladké desce. Tělo se zmítá jako v orgasmu. Oči pozorují chtíč kolem sebe. Chce víc! Pak náhle zahlédne muže! Svůdně pokračuje v tanci. Pozoruje ho s výzvou. Projde k ní šílícím davem. Ladně se posadí, přehodí nohu přes nohu. Chvíli jen kouká. Pak seskočí. Dlaň přitiskne na jeho tvář. Drsně jí k sobě na okamžik přitiskne. Ucítí v dlani papír. S úsměvem ho odstrčí. Žena, dračice! Projde mezi muži. Tu se posadí jednomu na klín,aby v zápětí odhalila další tajemství sebe sama! Tu pohladí neoholenou tvář. Jinde přejede přes hrbolek na kalhotách pěkně tvarovanou dlaní. Alkohol zbavuje muže rozumu. Někteří polehávají na stolech. Jiní se snaží ukonejšit svůj zvířecí pud. Touží sáhnout si. Chtějí cítit pocit sdílení. Svět vidí přes sexuální pudové brýle. Jen sáhnout. Ochutnat. Vnořit se do tajemných hlubin. Uchváceni tancem. Mládím a krásou zaslepeni. Tleskají do rytmu. Připíjejí,hýří! Svět se zbláznil. Čas zastavil! Je teď a tady, nic víc neexistuje. Představy oživují celý ten výjev! Světlo jakoby bylo vždy na správných partiích té mladé svůdnice. Barva a lesk opálené kůže. Nasycená vůně zpoceného těla. Tvrdá ruka se dotkla jednoho stehna, dívka se rozesmála a ukázkově se zasvíjela. Ruka spadla do prázdna. Opojný pocit se rozlil celou bytostí. Pozvolna se vše uklidňuje a i ona cítí, náhlý poklesek nálady. Kde si hluboko v ní to však stále vře jako žhavá lává. Pocit nejistoty. Opilci se válí všude kolem. Noc skomírá. Sedí na baru. Dlouhé nohy překřížené a popíjí bílou tekutinu. V tom se objeví! Nemluví. Hledí si do očí snad celou vteřinu. Náhle chytne útlý pas. Zaboří velkou dlaň do hebkých vlasů. Surově nalezne její rty. Ona sama odpoví stejně. Jazyky se proplítají. Ruka vklouzne na její ňadro. Zkoumavě nenasytně si s ním hraje. Druhou ruku přesune k obnaženému stehnu. Se smíchem mu vyjde vstříc. Nečeká. Svou drobnou dlaní zaútočí na zip jeho kalhot. Dotkne se jemné kůže. Slyší vzdech. Potěšeně v klouzne dál. Jemně a zručně si hraje. Na další hrátky on nemá náladu. Roztáhne její nohy. Pohlédne mu do očí. Jediným trhnutím dolů mu stáhne kalhoty. Nikoho z opilců nezajímá hlas milování. Nevidí nehty zatínající se do pevných hýždí. Aby pobídla. Nevnímají rychlé, přesné pohyby těl. Kousnutí do rtů. Necítí ruce co drsně si hledají cestičku po těle druhého. Necítí vlnu příjemného očekávání a náhlého výbuchu! Těla spletená na baru přimklá k sobě. Náhle uvolněná. Únava konečně malinko ustoupí. Oblečou se do toho co zbylo z jejich oblečení. On jí zaveze do jejího bytu. Zůstal. Den ozářil spící nahá těla. Přišel večer. Pak další den. Ona zůstala sama. Odešel po zavření baru a už se nikdy nevrátil. Utrpení v duši na povrch nedává najevo a dál tančí a užívá si noční život, svou práci. Těch několik málo hodin štěstí skončilo. Zbyly jen vzpomínky. Nic víc jen jejich tíže za osamělých nocí. Co přinese stáří zatím neřeší. Chvěje se zimomřivě ve vzpomínkovém objetí.
Jolana19
05. 04. 2006
Dát tip
:) T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru