Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

POMSTU!

06. 04. 2006
0
1
1581
Autor
karmen
Hlas vztekle se rozléhající po údolí. Pocit nenávisti co spaluje. (Zabiju jí!) Odcizení od normálního světa. Stačila jen jedna dlouhá věta! Nesnesitelná mučivá tíha na prsou. (Zničím jí!) Tak by mě zajímalo, jestli takové všechny lidské vztahy jsou! Vím přesně kde se mezi námi vše pohnojilo! Milovalas mého bývalého! Svedlas, chtěla jen pro sebe! Táhni k čertu, neházej mi klacky pod nohy nebo se dočkáš na těle modré úhony! Teď chápu za co se čarodějnice jako ty upaluje! Zhyň v plamenech! Stejně se nevyznáš v jiných lidských plemenech než v sobě!

1 názor

Toscana
07. 08. 2008
Dát tip
Pohnojilo.... zajímavý básnický obrat... :o)))

karmen
06. 04. 2006
Dát tip
Dík Jolano :-) Čumáčku - tak nečum .... stejně tam je jen to co si četl:-)

Jolana19
06. 04. 2006
Dát tip
ano, čumáku, není nic horšího než opravdu nasraná zamilovaná ženská, tak to ti dobře radím děkuj Bohu za záchranu těla i duše Osobně se nevyznám ani v sobě nebo že by :))

Čumák
06. 04. 2006
Dát tip
ty vole... já jenom čumim.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru