Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pretty Woomen

06. 04. 2006
1
1
1949
Autor
karmen

unavený výtvor na myslenku jedné milé osůbky:-)

Úplně jako Pretty Woomen Tak chtěla bych se mít, Ze šlapky na ulici Stát se novým členem Vysoké společnosti! Učit se jako ona půvabné lehkosti, Postavit se hloupým mužům čelem, Abych získala toho po kterém srdce prahne. Je to milionář, Přesto pochybuji, Že až mě spatří Jako on ve filmu ji na baru sedět, Nevšimne si mě a zahne? Právě naopak! Bude si mě celý večer, Možná déle hledět! Pak skočíme do jeho přepychového vozidla, Zamáváme, A jedeme spolu na vždy do dáli, Čekali jste něco jiného než svadbu, Než šťastný konec? Je mi líto Pohádce odzvonil zvonec!

1 názor

Toscana
07. 08. 2008
Dát tip
Zvonec tady odzvonil nejen pohádce, ale i češtině a angličtině - a nejteskněji zvonil nad pokusem o poezii. Woomen - nějaký nový živočišný druh???

karmen
07. 04. 2006
Dát tip
sem nechtěla ale víš jak :-) dík

Jolana19
06. 04. 2006
Dát tip
teda, já nečekala že to hodíš na plac, seš ranařka a ještě teď se směju :)))

Norsko
06. 04. 2006
Dát tip
až na ten češtin, ten prokletý výmysl předků :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru