Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Snad o růži

07. 03. 2001
5
0
1567
Autor
Margarettka

čtěte mě symbolicky...

Je krásná, je smutná, je plná lásky, plná něhy, miluje cit a chce oběti, dává ti křídla, svazuje tě tisíci provazy. Je krásná, miluje lásku, spaluje těla, nadělá nejednu vrásku. Hluboké jizvy v srdci ti zůstanou, když odejde s láskou. Už nedostaneš tu krásu v květu, už neuvidíš ranní rosu na jejích temných lících. Po ulici budeš chodit sám, sám myslet na prázdnej džbán, džbán bez vody, bez květu, sám myslet na lásku, na to, kam zmizela křídla, kde je krása ukrytá, ta, která ti stále uniká. Odlétá s tisíci ptáky a odkvétá s tisíci plátky, jež na růži jsou. Na růži krásné, na růži smutné. Víš, na té, co před tvýma očima, pomalu umírá...

miklunka
21. 02. 2002
Dát tip
pěkné :o)

Blaznivkaaa
20. 02. 2002
Dát tip
Pro mě je to krásná pocitovka, já mám ráda modrý růžičky nebo ty žlutý, divný co?::) Hihi, ale jinak!*

Radost
19. 02. 2002
Dát tip
nemyslím, že by pyšná růže z M.P. poznala skutečnou lásku

Prokletí
08. 02. 2002
Dát tip
Jeje, to je sladké, až se člověku lepí prsty ke klávesnici... na můj vkus příliš "něžně dívčí" Ale co ;o))))) m.

kosa
07. 03. 2001
Dát tip
Je s podivem, že jde napsat něco natolik dobrého a originálního na jedno z nejvíc zprofanovaných témat. K takovému mistrovskému kousku patří potlesk, poděkování a TIP.

Bacil
07. 03. 2001
Dát tip
Je to vážně dobré...

Carodej
07. 03. 2001
Dát tip
Trochu mi v tom vadí občasné zarýmování a pak zase dlouho nic a zase dva rýmy........

Robinson
07. 03. 2001
Dát tip
Znate tu Ruzi z Maleho prince, jak se nechava pokazde na noc priklopit sklenenym poklopem, aby nenastydla? Jak je pysna, ale i milujici a milovana? Je to asi zvlastni, ale nekde uvnitr sebe jsem ucitil stejny pocit z tohohle dilka, jako z Price. TIP!!!

Margarettka
07. 03. 2001
Dát tip
Diky moná máš i pravdu

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru