Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Saturnalie II - Olovo ve vlasech

Výběr: Print
12. 03. 2001
5
0
2174
Autor
ARC

Saturnalie II - Olovo ve vlasech 1993 Slepý se narodil na svatého Jana Ušlapán u bran vlastního města Za svítání na kraji lesa potkal Boha Potměšilý byl a vedl ho přes lávku k vozu Do vlhkého prosvětleného lesa padaly hvězdy Tma mu z radosti uvila korunu z divokých růží Jen olovo z vlasů mu nesmyla voda z potoka Kovoví motýli se motali kolem posledních rozsvícených luceren Na třech místech olovo zatěžuje šedé nebe Déšť olovnic doráží na krajinu Před ním vůz řítící se do propasti Za ním uzamčená brána V něm za ním před ním peklo: Zastavit Obrátit Jít Skočit Zemřít Žít Spát!!! Ale olovo ve vlasech ho tíží a táhne úplně jinam Kam on nikdy nechtěl Svatý Jan táhne vůz sena do potoka Má vlasy a seno z olova Ušlapán u bran vlastní zahrady U kamenné zdi...
...olovo ve vlasech...to mě fascinuje...celé je to "o něčem"...***

ARC
19. 02. 2003
Dát tip
Mimo jiný je kovem Saturna-Starce olovo. A starci-Otci tíží podobně:-(

Verita
13. 03. 2001
Dát tip
joj!

Janis
12. 03. 2001
Dát tip
*! (číst Tě takhle po ránu mi dává docela zabrat!)

hermit
12. 03. 2001
Dát tip
***-- Líbí.

Pája
12. 03. 2001
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru