Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Radost z duševní tvorby

12. 04. 2006
1
0
1607
Autor
Hody
Radost z duševní tvorby
je podobna té prosté - z orby.

Obracen hlínu, semena sít
pak nechávat vzklíčit, pivečko pít.

Čekat až vyklíčí všeljaké býlí,
čekat a neznat než - občasnou píli.
Sybian
13. 04. 2006
Dát tip
hihihi, vesela rikanka G.

Noe1
12. 04. 2006
Dát tip
:-)))

fukolt
12. 04. 2006
Dát tip
...uz je tu , berie do ruky mikrofon...ale čo sa to stalo...v tej ryxlosti mu spod nôh klíči svätá rastlina...sirény húkajú a milého cmora aj s lietadlom odvádzajú v želiezkax príslušníci verejnej bezpečnosti...p.s.: ...a taký to bol talent .ppozn. redaktora...ináč hody neber to v zlom...jednoduxo pri tejto veci bol niekto iny hybatel 8-)))

REDH0T
12. 04. 2006
Dát tip
...a z práškovacieho letadla nám rovno na pole zo zemiakmi vyskakuje Peťo Cmorik a spúšťa svoj nový hit : Radost z duševní tvorby je podobna té prosté - z orby.

StvN
12. 04. 2006
Dát tip
To bych si nechal líbit:)

fukolt
12. 04. 2006
Dát tip
musim reagovat na reakciu...pan redhot preukazuje nesmierny zmysel pre humor...do toho prilieta praškovacie lietadlo zo slovenska 8-)))

REDH0T
12. 04. 2006
Dát tip
No, tak to je hodno traktoristy Vladimíra, co v roce 1953 slezl ve 14.30 z traktoru a spěchal do místní školy, kde mu v 15.00 začínal kroužek literární tvořivosti. Ten den těžce fyzicky pracoval a jeho úsilí se odrazilo i na jeho tvorbě...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru