Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

OSUD ŘÍZENÝ SRDCEM

13. 04. 2006
0
0
2269
Autor
Mabi

Pořad o. s. Neraweb (www.neraweb.cz) věnovaný osobnosti Boženy Němcové, který se koná 26. dubna od 17:00 v knihovně Smíchov (nám. 14. října - knihovna se nachází vedle prodejny Albert).

V pořadu zazní neznámá poezie z počátků autorčiny tvorby, stať z cest, dopisy mužům a esej ze života Němcové.
Program uvádí Martina Bittnerová, dále účinkují Jana Rubešová a jako hudební doprovod písničkář Zbyněk Zeman.

Program vznikl ve spolupráci s Mětskou knihovnou v Praze. Vstup je volný!

Stydím se,papóchu, stydím se...:(

papouch
24. 04. 2006
Dát tip
šmarjá málem jsem to prošvih.. a Ty mi Pišto ani neřekneš, že mám mezery!! - takže: Kde to je? V Pejřimoujě? Nebo v Chotěboři? I když .. v Chotěboři nám. 14. října není... .-))

No jo, ale to je až druhá rovina toho fóru, pro naše oučely podružná.:) P.S. Byl to Jirka.:)

Mabi
23. 04. 2006
Dát tip
Pišta- no tak jistě je to ze Záskoku, znám to nazpaměť. Ale spíš že věztšinou ani lidi neví, kdo to ten Bittner vlastně byl.-)

Mabi: Víš aspoň, na jaké dílo jsem odkazoval?.... :)

Mabi
19. 04. 2006
Dát tip
Stanislav- no tak hlavně, žes byl na Smíchově, nemám tyhle soudy opravdu ráda. Pišta- a víš aspoň, kdo ten Bittner byl? Ona je to skutečná postava i jeho manželka...

stanislav
16. 04. 2006
Dát tip
ani zadára do MĚTSKÝ knihovny... i když osobnost Božena byla štramanda.

Kam se hrabe Bittner! To se nedá srovnat! :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru