Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

CIRKUS

13. 04. 2006
1
0
1886
Autor
Čumák

darek pro Sanelmu :o)


Natali_A
14. 04. 2006
Dát tip
psycho, Týjo, asi tak bych to řekla:o) wáu!

wedle_vazy
14. 04. 2006
Dát tip
ty si kreslíř, úplný ďábel :)

Čumák
13. 04. 2006
Dát tip
dobre :o) uznavam, ze je dost nevkusnej :o))) dam ti sem jeste neakej hezci...

Sanelma
13. 04. 2006
Dát tip
ale ale. zas debilní paranoia. promiň mi to, prosím. Doufala jsem, že díky úsměvu za věnováním to nebude zlé, ale pak jsem nechtela, abys mě třeba přede všema ponížil a já byla ten poslední blb co to nepochopil. to už se mi tu jednou stala. Čekala jsem, že dotyčný se mnou normálně kecá a on mě jen svýma sarkastickýma poznámkama shazoval.a já to nechápala. moc se Ti omlouvám. je dost pravděbodobné, že už od nikoho takovou krásnou kresbici nedostanu. snad jsem tě nezklamala. už jsem taková podezřívavá a všude čekám podraz. u Tebe jsem se naštěstí mýlila. Seš v dalšíl levelu(jestli o to budeš stát):) MOC SI DÁRKU VÁŽÍM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Čumák
13. 04. 2006
Dát tip
chtel jsem ti udelat radost--- kdyz jsi mi rikala, ze mas zvracenej vkus... :o(

Milly
13. 04. 2006
Dát tip
Hrůzostrašné.

Sanelma
13. 04. 2006
Dát tip
bože, teď jsem v rozpacích. Je to pro mě, šklebí se na mě fuckprst a ty doufáš, že je to dostatečně hnusné... pokud mě teda teď úplně mylně předběhla paranoia a není to myšleno tak zle, jak jsem zprvu pochopila, TISÍCERÉ DÍKY!! pokud mi má být lehce netaktně naznačeno ať následuju masové kašpárky, beru. zavřete oči, odcházím...

Čumák
13. 04. 2006
Dát tip
doufam, ze je to dost hnusny :o)))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru