Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pozvánka

13. 04. 2006
0
0
1573
Autor
elapela

Pozvánka do mých snů

oznámila ti rozevření duše

Chtěla by vyhlásit nahotu

a roztavit železo tvého splínu

Nevěřím že ty a já

že jsme omylem velké ruky

že láska se utopí v čase

že jsme dva stěhovaví ptáci

co táhnou za potravou

Dosud jsi neprobádal má zákoutí

a já nepolíbila lůno tvé matky

jež Tě s bolestí vykouzlilo

Ještě jsme neprosekali les utrpení

a nepoznali že čas lásku sytí

ještě jsme se nenapojili ze svých dlaní...


elapela
14. 04. 2006
Dát tip
Já vím, vůbec se mi to nepovedlo...neměla jsem nějak svůj den...

ysalamiri
13. 04. 2006
Dát tip
já tu lásku teda taky cítím, ale taky myslím, že tomu něco chybí. nebo spíš přebývá..jo, přebývají tomu všechna ta poetická klišé. k "lůnu jeho matky" se vyjadřovat snad ani nebudu, ráda bych ale vytkla výraz "roztavit železo tvého splínu". nevím proč, ale ty ocelářské metafory mi ježí vlasy na hlavě..

Erik Ert
13. 04. 2006
Dát tip
cítím z toho silný cit, možná i lásku, rozumím tomu, že vše uvedené je k pomoci obrazotvornosti a dokreslení, zajímavé, leč něco tomu chybí, snad pepř a sůl...

no, je to celé také divné... ale to lono jeho matky ma dorazilo, chápem, že tu ide o obrazné vyjadrenie niečoho... akože hlboký cit, alebo niečo také, no napriek tomu je to dosť nechutné..... keby som mala pobozkať lono matúšovej matky len preto, že ho milujem, asi by som sa pogrcala:O)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru