Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smrt

14. 04. 2006
4
0
1739
Autor
froxx

Smrt někoho blízkého. Reakce jsou rozličné. Pláč. Hodně pláče. A nebo taky ne. Což brát to jako osvobození, pro dlouho se trápící osobu? Ulehčení. Pryč od bolesti. Asi to záleží..

 

..přijdu domů.

 Kamarádka měla narozeniny. Bavila jsem se, byli jsme se třídou v klubu, slavili jsme to. Přijdu domů. Volá táta. Ptám se mamky, co říkal. Táta je u dědy. Děda už je dlouho nemocný. Vím, že už je dlouho nemocný a vím, že už se to nezlepší. Stáří. Unavený organismus. Vím, že už se to nezlepší. Mamka říká, že děda.. Nedokončuje větu, vím co řekne. Vím, že děda byl starý a že se to už nemohlo zlepšit.


froxx
16. 04. 2006
Dát tip
..vážím si toho. od tebe. milý Jakubisko:) děkuju

Jakubisko
16. 04. 2006
Dát tip
Krásná...jednoduchá a přitom velmi působivá a moudrá...velký tip ;)

froxx
16. 04. 2006
Dát tip
STvN.. někdo už ne..:)

froxx
16. 04. 2006
Dát tip
vzdálený hlas.. hlas moře je sice fakt vzdálený, ale ty seš mi blízká, holka. děkuju.. .:)

Drsné, drsné, drsné.... Jsem toho plná....a to doslova... Za toto dílo smekám....možná svou formou zaostává,ale ten obsah... t.i.p

StvN
16. 04. 2006
Dát tip
Každý máme svého dědu.

froxx
15. 04. 2006
Dát tip
Víte, zemřel mi děda. Ano. Jak jsem se to dozvěděla napadaly mě různý věci.. děda, ve svym slamáku a v tom žlutym svetru jak si to hrdě rázuje zahradou. nebo děda, jak tak sedí v tý svý dědečkovský čepici a usmívá se. usmívá se. prostě jen tak, protože je rád na světě, protože toho hodně zažil, protože ví, že žijem jen jednou. je to muj děda.. je to muj děda. JE to muj děda. ach jo..

froxx
15. 04. 2006
Dát tip
dík všem.. .

pekylau
14. 04. 2006
Dát tip
Jak moudré mládí... .

Martinka_M
14. 04. 2006
Dát tip
:o(

warman
14. 04. 2006
Dát tip
to mi mrzí...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru