Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Žluté lístky

11. 09. 1999
0
0
2404
Autor
slavek

Daruji dva lístky do cirkusu Berousek, kdo má chuť se tam podívat, ať se ozve (stačí vzkaz přes písmáka...)

myslím to vážně

Dva lístky do cirkusu.. nosím je v peněžence. Dva žluté lístky.. chtěl jsem Tě překvapit. Dva lísty do cirkusu, pro mě a pro Tebe. Dva žluté lístky, nenávidím cirkusy...
slavek
21. 09. 1999
Dát tip
Děkuji Ti strašně moc.

slavek
20. 09. 1999
Dát tip
Adarhazíčku: Budeš první, kdo o tom bude vědět.

slavek
19. 09. 1999
Dát tip
Adarhazíčku: tím jsem si naprosto jist

Saša
17. 09. 1999
Dát tip
Kdysi jsem vídávál cirkusy ...
tam dávali vážně velký kusy.
poslední dobou jsou však ubohý
(dneska se člověk ani nediví)
držím vám palce - Bibšo a slávku
spolu ať najdete přes smutek lávku
cirkus ať zas světly dětství září
radost ať vstoupí i vám do tváří

slavek
17. 09. 1999
Dát tip
určitě to tak dopadne. :-)

BlackG
16. 09. 1999
Dát tip
radsi si je schovej.... at mas po letech na co vzpominat .....

Bibša
16. 09. 1999
Dát tip
BlackG: Děkuji za důvěru ... já mu neublížím, neboj!!! Jsem neškodná. Really !
Slávečku: Popláčeme si spolu,ju? Bude to prostě príma ( cože rýma? )

slavek
16. 09. 1999
Dát tip
Bude to super.

Datin
13. 09. 1999
Dát tip
Hezky se tam bavte...:-))) A klidně se tam i rozbreč, Slávku... Pomáhá to...

Bibša
12. 09. 1999
Dát tip
Slávo, já být Tebou, tak je nikomu nedávám, a pozvu prvního cizího sympatického člověka, kterého potkám !!! Víš jakou bys mu udělal radost? A mohl bys jít do cirkusu a zapomenout na smutky a na to, že někdy byly!!! A byly by tam opice, a šašci a velkou čebrenou bambulí na nose a sloní, a pejsci a třeba bys tam potkal novou lásku a bůh ví co, prostě ... jsem z tebe zmatená. Šla bych hnedle !!!

slavek
12. 09. 1999
Dát tip
no, nevěřím tomu příliš... Chtěla bys jít? Rád Ti věnuji lístky. Vím, že někoho máš, s kým bys šla. Jsou to volňásky do cirkusu Berousek. Měl bych radost, kdybych věděl, že někoho potěší.

Bibša
12. 09. 1999
Dát tip
Šel bys se mnou? TO MYSLIM TAKY VAZNE !!!

slavek
12. 09. 1999
Dát tip
S tebou půjdu. Rád. Snad se tam nerozbrečím.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru