Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hodiny

20. 04. 2006
1
12
2165
Autor
Loth

Hodiny

 

Ne vždy je pravda, že čas hojí rány,

táhne se dlouze jak ostnatý drát,

vzpomínky hlínou jsou zasypány,

pan čas ti vezme to, co máš rád.

Vlasy ti vybělí jako záclony,

starý farář zatáhne za lano

a rozezvučí pohřební zvony.

Pak zjistíš, že čas nelze porazit.

     - Avšak smrt ano!


12 názorů

labuť
11. 05. 2007
Dát tip
som sice kresťan,ale nie preto že je to JEDINÉ dobré náboženstvo , skôr preto, že je to to najlepšie čo som našla (paralelne s judaizmom,ale to viete, kresťania môžu jesť čo chcú..:) a najviac vystihuje to , čomu verím-rozmýšľam veľa a rada,takže názory si najprv oťukám zo všetkých strán . P.S. Jol 19: ak sa ti nezda ponuka naboženstiev, choď na pár hodín sama do lesa,obzri si prirodu, pozri sa do vlastnej duše, a možno aj sama zistíš aký by mal Boh byť aby to reálne fungovalo pre celý svet...;) je to dobre že sa tu dá baviť aj o dôležitých veciach. Šalom.

Loth
24. 11. 2006
Dát tip
Díky za názor, ale dovoluji si říci, že jsi dokonale definovala myšlenku postmodernismu. Možná, že nějaký filosof užití tohoto slova v tomto směru odsoudí, ale mám za to, že je to tak. Jediný Bůh, jediná víra - existují v dnešním světě méně populární slova? Kdykoli to řeknu, setkám se s odporem a kritikou. Stačí pár let komunismu, pak postmodernismus a kžesťanství se ztratí jak pára nad hrncem. Takže kdo to rozsoudí? Vím. Až se jednou octneme "na druhé straně", tehdy poznáme pravdu. A nebude to pozdě?

Jolana19
17. 11. 2006
Dát tip
tak to já tě asi nepotěším, já v Boha, potažmo v Bibli nevěřím, připadá mi, lapidárně řečeno, příliš jednoduchá, a život je tak složitý. Moje sestra říká, to my Keltové, vždycky se tomu musím smát, ale stokrát raději Keltové, než jeden jediný Bůh, prvotní hřích a jediná správná víra. Lidská svoboda, lidské myšlenky, individualita ... to má cenu. No, ale já nemám za úkol Tě těšit, že btw: Věř v sebe

Loth
17. 11. 2006
Dát tip
No, mě se taky často nestává, že bych s někým takhle souhlasil.

martinez
17. 11. 2006
Dát tip
to si budu muset uložit do oblíbených tohle... to se mi často nestává... :o)

Loth
17. 11. 2006
Dát tip
Opět s tebou musím nic než souhlasit.

martinez
17. 11. 2006
Dát tip
že by? tak to nechápu... nestydí se za detektivky, erotiku, krváky, porno... a za základ kulturního vzdělání jo? Bible je důležitá podle mne nejen pro věřící...

Loth
17. 11. 2006
Dát tip
Je málo lidí, co Jí čte a ještě méně, co se k tomu přiznají.

martinez
17. 11. 2006
Dát tip
tak to jo... Bibli taky čtu a vím co myslíš...

Loth
17. 11. 2006
Dát tip
Čekal jsem že to jednou příjde a někdo se mě na to zeptá. Bylo to tak trochu narážka na křesťanství a na Boha. Četl jsem Bibli a tam je o tom řeč. Možná, že život po smrti je vítězství nad smrtí...

Jolana19
12. 11. 2006
Dát tip
i já bych přivítala jasný návod, jak porazit smrt

martinez
12. 11. 2006
Dát tip
jak lze porazit smrt? docela by se mi to hodilo vědět...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru