Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Apokalypsa

09. 03. 2001
3
0
2355
Autor
soale

pozooor

Písek se hroutí ve vzduchu tříště padá dům strom zanáší se dětská hřiště Potopa připlouvá na ztloustlém mraku topí psy žáby Je doba draků
Prokletí
15. 03. 2001
Dát tip
nechápu... říkanková forma, apokalyptické téma... ve vzduchu tříště? co to je za nesmysl??? neříkáš koho písek tříští, pokud to patří k domu pak spíš tříštíc se... nesedlo mit o, nic pro mě m.

Carodej
15. 03. 2001
Dát tip
Docela ucházející, jen to slovo dětské je tam rytmicky těžce na víc...... co ale s tím, že?

soale
15. 03. 2001
Dát tip
carodej: myslim ze kdyz to prectes cely ze to rytmicky sedi ....

Basnilek
09. 03. 2001
Dát tip
Vždycky jsem si myslel, že žába je obojživelník a tak se nemůže topit, jedině žába neplavec.Jednoduché a hezké jednoduše hezké.

Albireo
09. 03. 2001
Dát tip
Dobrý!!!

zirafka
09. 03. 2001
Dát tip
No, mě to tedy nijak moc neuchvátilo... mraku-draků to je skoro jak láska-páska

Folino
09. 03. 2001
Dát tip
Konec Tolkiena v Čechách. Dobré

Naso
09. 03. 2001
Dát tip
ty mi to asi robíš naschvál... Už niekoľko nocí - opakovane! - sa mi sníva o konci sveta (mám vyhľadať psychoanalytika?) a ty prídeš s takou apokalyptickou básňou... Tie detské ihriská - aokby vystrihnuté z Terminator II (The Judgemenet Day)

Vyjan
09. 03. 2001
Dát tip
Spíš jen mýdlová bublina než Apokalypsa. Ten lehký říkadlový rytmus námět zabíjí už úplně. Pohov!

Grendel
09. 03. 2001
Dát tip
A kde je těch pět jezdců?... :) jednoduché leč pěkné *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru