Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Neslavná výročí, kulaté narozeniny

23. 04. 2006
2
0
2308
Autor
smokrew_b8ie

Když hážu do koše, těžké pedofilní verše
A střídavě u piva s pevným klidem
„je to hezké, právě“-„no jo, aha“
U výročí Černobilu a svých (dvacátých) narozenin
Šediví už vlasy,
 tak holým a natírám hlavu bílým akrylem
A pak v lehkém pohupování se
 do rytmu cikánské dechovky u kolotočů
Jen s malým kousíčkem uřízlého ucha na dlani
Z malého zastavení se stává zase málem věčnost
 když si balím další nehořlavou cigaretu
V kouři už letí úžasné paradoxy


VŠEM no, takže, Frcek se hájí: báseń, básník, tomuhle označení se vyhýbám, nějako mi to nesedí. Co dělám jsou obrazy, píšu útržky vět co mi příjdou neodolatelné a pak je dávám dohromady -víc nebo míň souvislé- Je to koláž dojmů a zážitků pár dní asi týdne... rozhodně to neni volovina pedofilní ferše jsem opravdu hodil do koše, znělo to asi takle, ó můj sladký chlapečku zalezem si spolu pod dečku...fuj!

ch_34
25. 04. 2006
Dát tip
Popravdě teď přemejšlím o sobě. Mám takovej dojem, že jsem to napsal. pár figur úplně stejnejch.. ale zahodil jsem to.... takže mě napadlo, že jsem možná těžce schizofrenní... a mému alteregu je dvacet. Ne, to se omlouvám, jak by to mohlo znít. Vlasně tím chci jen vyjádřit, že je až zarážející, jak jsou mi nějaký věci povědomý z mýho života. Myslím obsah těch veršů, ne přesnou podobu. první tři verše... i čtvrtej pak další a ucho na dlani ta věčnost a poslední dvojverší Prostě mě udivuje, jak mi to všechno připomíná věci z mýho života, nad kterýma jsem určitě přemejšlel tak, že jsem je napsal nějak podobně.. v ožralství... a někam je zehodil... Líbí se mi to... ale něž, abych hodnotil, musim myslet na to, že to znám.

REDH0T
24. 04. 2006
Dát tip
...ty, mě by spíš zajímali ty těžké pedofilní verše, co hážeš do koše. Šópni sem ňáký kósky...

leenai
24. 04. 2006
Dát tip
je to zajímavý obraz, moc, ale jako báseň mi to tak úplně nesedí..

Aut
23. 04. 2006
Dát tip
je to prijemne molove :) *

Nicollette
23. 04. 2006
Dát tip
líbí je to úžasný i když teda aby se v tom prase vyznalo hele * * *

Norsko
23. 04. 2006
Dát tip
tož takové...jakoby nedodělané :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru