Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nejtvrdším trestem smířená?

09. 03. 2001
5
0
2510
Autor
Laďa

Já bláhová, já seděla nad studní zvící čistotou, já čekala, že se nakazím, až mávnou perutí a do plechu poslední kapka dech zatají. Já doufala, že rozedním a posbírám nabídnuté světlo, že nezezlím, neseschnu za trest, že vykoupím svou tíž tíží stokrát tvrdší, že kamenem udeřím bez viny a čistá čistě vykročím. Však moje kroky zpět do Egypta a dál, až k trestu z Ráje a jablku šťavnatému, hnaly se bez otázek rychle, až k nevíře. Snad radši ostří zatnout do těla, pak okusit lehkost bytí, když pozdním vše se stává. A nevěřím sama tělu ani duši, hle, ta dýka jen trpce saje mé odhodlání, zas chci hřešit, živá. Ne, nesmíříš se ani v okamžiku posledním, jen to zkus, člověče zvědavý.
Sluníčko
08. 05. 2001
Dát tip
:o)

Merle
29. 03. 2001
Dát tip
jen hádám... ale v žádném případě mi to nepřijde naivní... ba právě naopak...

Prokletí
14. 03. 2001
Dát tip
dobrýřekl bych, že se zase posunula někam dál a líp, jen mi nesedí to "jablko šťavnaté" a "člověk zvědavý"... líbí se mi smbolika cesty do Egypta...možná bych buď omezil to "já..." nebo ho použil až dokonce... nevím ale celkme vzato musím pochválit 8c) m.

Laďa
14. 03. 2001
Dát tip
Prokletíčku, s tim "já" máš asi pravdu. Myslela jsem si, že mně k tomu někdo něco řekne. Jinak jsem ráda, že se ti líbí.

Laďa
13. 03. 2001
Dát tip
Já děkuju tobě Svetielko, vždyť je to pro vás. A když z toho někdo má pocit, že jsme lidé, tak to těší dvakrát.

Svetielko
12. 03. 2001
Dát tip
Tak toto som ešte na písmaku nevidel píšeš sem už dosť dlho a ta originalita ma prekvapuje Zvláštna zmes poetizmu s podtónom príbehu a jemná naivita s toho robí krásnu básničku júj zase ten pocit z básní .... akoby sme boli naozaj ľudia (bratia a sestry/ dakujem za báseň tip

Jákob
11. 03. 2001
Dát tip
Ladí moc dobrý (*)

Máša
10. 03. 2001
Dát tip
Je to dobré a na parodii se to snad ani nehodí - a to je, myslím, v tomhle případě taky k dobru. Tip.

zirafka
09. 03. 2001
Dát tip
To zni dobre...

ParOdér
09. 03. 2001
Dát tip
je to báječné, jen se to bude obtížně parodovat :-(|)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru