Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Drak

25. 04. 2006
9
2
3280

muj krásnej plyšovej drak


2 názory

raelz
23. 12. 2006
Dát tip
plyš nebo tě kousne myš

Anyz
04. 11. 2006
Dát tip
pekny no

miirdas
27. 09. 2006
Dát tip
plyš...plynule...prosím? T

Nevim vubec co mam k tomu dodat ten drak je krasnoucky...:-)

je to korálovka taková ta černobílá...jmenuje se ruprecht a je strašně agresivní :o)

hm,tak to je docela velkej tvor! jakýho má hada? - teda pokud se v tom vyznáš. jeden známej má doma dvanáct hadů a plnej kumbál terárií s exotickym hmyzem. míval i párek krásnejch varanů, ale když vyrostli, přestali mít prostor, tak jsou teď v nějaký ZOO (asi v Jihlavě nebo v HK)... já si chci pořídit nějakýho gekonka, zatím mám pouze červenomodrýho sklípkana...

dráček má kolem metru a půl :o) je krásnej... muj choť má živýho hada a varana :o))

ten je nádhernej - i přes ten krutej pohled! jak je velkej? já jsem mívala vždy klidnou dřevěnou ještěrku (jmenovala se pan Komodský), ale nějakej ještěr mi jí loni v létě šlohnul... =o(

karmen
03. 05. 2006
Dát tip
teda cekala sem vse ale takovou originalitu fakt ne-e :-)

clovrdik: vůbec s literaturou nesouvisí :o)

clovrdik
26. 04. 2006
Dát tip
tak mi ještě řekni, jak souvisí s literaturou a já budu úplně spokojenej :-)

clovrdik: jo, je to drak z ikei :o) je ale krásnej K_Anče: je to takovej "trochuplyš"...fakt nevim LIONELIZ: všechno kromě křídel je plyšový (i jazyk...ten ale vypadá trochu jako plamen...no nevim) :o))

Bacha.....třeba chrlí oheň :))

clovrdik
25. 04. 2006
Dát tip
není to ten drak z IKEI ? :-) něco podobnýho jsem koupil svojí dceři :-)

LIONELIZ
25. 04. 2006
Dát tip
mne sa paci jazyk,ten z plysu asi neni:)

Čumák
25. 04. 2006
Dát tip
mmmrak

K_Anče
25. 04. 2006
Dát tip
..texturou a chlupem ta tkanina nevypadá na plyš, tady bych polemizovala..

Laura_L
25. 04. 2006
Dát tip
napsla bych k tomu velice vážnou kritiku, ale příliš pospíchám.každopádně to na mě velice zapůsobilo. myslím, že to vyjadřuje problém celého světa.

hluboké :) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru