Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Květiny

25. 04. 2006
1
0
1911
Autor
kramny
Trhám květiny jednu za druhou,
v mém náručí po pár dnech
každá uvadne.
 
Netrápím je vodou, nehýčkám je frázemi,
jen se vykoupu a počkám, až pozvolna poztrácí
všechny okvětní lístky.

sapfoo
20. 07. 2006
Dát tip
pochopeno :-) Ale jako bacha aby na to nedojel. Chuděrky květinky

kramny
26. 04. 2006
Dát tip
To StvN: Konečně konstruktivní kritika :o) Opravdu zvláštní týpek tenhle StvN.

StvN
26. 04. 2006
Dát tip
To s tim podmětem jsem sekl špatně. Dobře. Tak jsem debil, co nic nechápe a nechápu, jak můžu vůbec dojít na autobus, aby mě něco nesrazilo. Promiň, že jsem něco napsal.

kramny
26. 04. 2006
Dát tip
To StvN. Ty jsi opravdu zvláštní týpek :o) Tedy: "Trhám" - zcela jistě já - 1.osoba. Netrápím, nehýčkám - opět já. Jsou to sice ony květiny, ale já se vykoupu. Já. Opět první osoba. Ale už se nad tím nezamýšlej, kdybys to alespoň jednou udělal, pochopil bys o čem ta metafora je. Myslím si, že to tady ale pochopila většina lidí, nemá cenu Tě tím zatěžovat.

StvN
26. 04. 2006
Dát tip
Nevim, když je v jedné větě podmět "ony" a hned v další "já", tak je to bordel. Navíc koupání tady docela přímo odkazuje k verši s vodou, takže tak.

Natasha_
26. 04. 2006
Dát tip
Taková trochu "asijská" poetika, klidná, popisná, motiv květin... Ale nějak to je na mě popisné až moc.

kramny
26. 04. 2006
Dát tip
to StvN: zkus na to jít přes tzv. metaforu. Třeba pak pochopíš jak to myslím. A věř mi, že "se vykoupu" je zcela jistě správně...

Honza_Princ
26. 04. 2006
Dát tip
tip

StvN
25. 04. 2006
Dát tip
Jen se vykoupu? Nerozumím. Víc by mi sedělo "Jen je vykoupu", ale možná čtu špatně.

guy
25. 04. 2006
Dát tip
vypadá to, že k hipísákům příliš vřelej vztah mít nebudeš .. :-)

clovrdik
25. 04. 2006
Dát tip
"nehýčkám je frázemi" ... tak to si nejsem tak úplně jistej

Norsko
25. 04. 2006
Dát tip
...přijde den, kdy z dolů se valí oheň a dým, přijde den...zúčtujem spolu! Květiny

wedle_vazy
25. 04. 2006
Dát tip
jak něco vykvete, už to musím mít bezezbytku vyčichám, nechám vyprahnout a před cestou na kompost... ...nechám si na památku kalhotky? :)

Lyrae
25. 04. 2006
Dát tip
nevidím v tom pointu, jen pár slov hezky poskládaných za sebe, ale to je asi můj problém...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru