Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

MDŽ

09. 03. 2001
3
0
2759
Autor
racek

Pro ty, kteří možná už nevědí:MDŽ byl/nebo možná ještě je/ Mezinárodní den žen, připadal na 8.března. Letos ke mě přišlo veliké a milé překvapení.

MDŽ Muži dnes nosí ženám květiny Ale Ty ne... Tys rovnou přišel... ...jako jediný... /8./9. 3.2001/
Kytička
02. 08. 2001
Dát tip
To zní skvěle!

Bacil
12. 03. 2001
Dát tip
Svátek vznikl v Americe sice jako dělnický, nicméně v době, kdy ještě bolševníci neexistovali, a jeho zprofanovanost by nám neměla vadit. Racíčku, přijmi dodatečně též jednu qětinku O--->--->--->... a tip

Albireo
11. 03. 2001
Dát tip
Masaryk sedmého. A 8. MDŽ s Luxemburkovou souvisí, ale jinak, než jsem myslel. Ona ten svátek zavedla.

ulita
11. 03. 2001
Dát tip
Tak o tom nic nevím. Já zase slyšela teorii o tom, že svátek zavedli bolševníci, aby překryli právě to Masarykovo výročí... Nepodařilo se mi zjistit, jestli je to pravda, ale vypadá to logicky - křesťani z podobného důvodu zaváděli Vánoce a Velikonoce a kdo ví co ještě...

Suppe
11. 03. 2001
Dát tip
bomba racku *! jedna věc mě na celym tomhle svátku vadí a sice jeho zprofanovanost a zdiskreditovanost díky minulému režimu. Bylo přece krásné dávati ženám kvítí Vždyť řeč květin je ta nejkrásnější Kolik potěšených maminek, ne jako ta má máma by mě hnala - komouše nesnášela!!

Albireo
10. 03. 2001
Dát tip
Ještě o den zpožděný tip.

ulita
10. 03. 2001
Dát tip
Dneska první dobrá věc! (současně nabízím námět pro přemýšlivce - proč se MDŽ slavilo .- slaví - právě 8.3. ? Čí výročí narození připadá na 7.3. ? A co Jan Tleskač?)

Albireo
10. 03. 2001
Dát tip
To datum tuším souvisí s vraždou Rosy Luxemburgové.

ulita
10. 03. 2001
Dát tip
Nikoliv. 7.3. se narodil jistý Tomáš Masaryk.

Albireo
09. 03. 2001
Dát tip
Roztomilé, racíčku!

Jarodějka
09. 03. 2001
Dát tip
už jsem přesázela sněženky :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru