Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tak proč?

26. 04. 2006
13
2
5375

Proč jsem jak klec-uzamčená, ocelová, studená? A proč nikomu nechci dát klíč....

Proč?

Řekněte mi prosím někdo-kdokoli, aspoň jeden-jeden pouhopouhý důvod, proč... Proč to, co se zdá býti silné, záhy zklame sebe, nás, všechny...

Proč si lidé ubližují, ať už záměrně, či něchtěně. Co je(nás) k tomu vede? Honba za nesmyslnostním NIC, ne? Tak proč?

Proč lidé, které miluju, odmítají mou lásku, bojí se ji....Proč nejsem natolik silná je o ní přesvědčit? 

Proč se má hrdost staví do popředí a zaclání mi ve výhledu? Tak ví to někdo?

Proč nejsem schopná ani brečet...pro ně, pro sebe...pro nikoho...

 

 

Proč se bojím lásky?

 

Prosím...odpovězte.


2 názory

A.H.
09. 10. 2009
Dát tip
Takových proč existuje...

Smíšek:-)
01. 09. 2007
Dát tip
Proč?

Baziliška
30. 06. 2006
Dát tip
souhlas s aquapolo... tohle zažil v dospívání skoro každý...chtělo by to lépe popsat...na podobné téma píseň od Mňágy a Žďorp Klec v kleci(?)

Možná, mně ale posloužilo :))

aquapolo
10. 05. 2006
Dát tip
hmm, je to smutné, ale trochu všední, znám ty myšlenky dobře... je to nějak nepřesvědčivé, potřebovalo by umělecky zpracovat...

Horavin
03. 05. 2006
Dát tip
Neznám, ale ani nesoudím...

Horavin
03. 05. 2006
Dát tip
Nemohl UNIKNOUT! Oprava.

Neznáš mě, tak přece nemůžeš soudit...

Horavin
03. 05. 2006
Dát tip
Nemohl mi neuniknout tvůj... povzdech. Opravdu věříš, že se BOJÍŠ lásky? Tomu já ve Tvém případě vůbec nevěřím! :)

Láska..... Děkuji za krásné slova

Horavin
03. 05. 2006
Dát tip
:) *! Tajemství všech odpovědí spočívá v poslední tvojí otázce: Proč se bojím lásky? Ve skutečnosti se přece lásky nebojíš, ale lásku chráníš. Bezbranné dítě také potřebuje, aby je někdo chránil, dokud nevyroste. Bojíme-li se lásky, utíkáme před ní pryč. Bojíme-li se o lásku, chráníme ji jako dítě, dokud nevyroste: Láska vyrostla. Od prvního polibku stejně veliká. (L.Zell: Tesklivé útesy světla)

Čumák: :(( tak snad příště... Háber: Myslím, že nejsme sami :)) Děkuji za tip i milou návštěvu

Háber
01. 05. 2006
Dát tip
toto trápi aj mňa t

Čumák
01. 05. 2006
Dát tip
nejak nemuzu...l

Ale jo, něco v tobě bude :)) Díky ti za tip

silence
30. 04. 2006
Dát tip
mimochodem za odvahu *

silence
30. 04. 2006
Dát tip
Jenže podle mě to v tom od základu tkví, nejdřív by se měl člověk srovnat sám z sebou, ak nějak si na sebe zvyknout, věci pak uvidí bez brýlí, ať už růžových, skoro černých .... (sem si pomoh).:)

No....moc ne :)) Ale to neřeš :o)

silence
30. 04. 2006
Dát tip
Mnoo, nejspis to bude tím že jsi taková... Každý jsme nějaký ... (kush, to asi moc svetaborny neni, co?)..:)

stenos
30. 04. 2006
Dát tip
Tož vybrala...

Přesně tak :)) a já si tentokrát vybrala tu druhou možnost...

stenos
30. 04. 2006
Dát tip
Ano , ta druhá varianta je :" Bojím se ,že o lásce nepřesvědčím druhou stranu!"

Není tomu vždycky tak...

stenos
30. 04. 2006
Dát tip
Nikoho o lásce nepřesvědčuj a přestaneš se ji bát!

Jestli chceš, můžeš si přečíst ty odpovědi určené mně...ale pochybuju, že ti to k něčemu bude, člověk si na to musí přijít prostě sám...

Anyz
29. 04. 2006
Dát tip
rekla bych ze sem na stejne strane jako ty a mam na jazyku stejne otazky a neznam odpovedi:(

Děkuji...

Natali_A
27. 04. 2006
Dát tip
nebuď smutná květinko... tyhle deprese znám..to trápí nás všechny.. ale bude dobře. /přátelé jsou při Tobě, a já na Tebe čekám. třebaže za tou nejšedší a uvadlou lilií..,však mi rozumíš./ posílám Ti úsměv.

jagara: Děkuji....za odpovědi, které taky někdy znám, ale někdy...co už... opravdu děkuji, že ses tak rozepsal. Milly:Moudrý je to člověk :))¨ Jolana19: Ď :))

Jolana19
26. 04. 2006
Dát tip
:)

Milly
26. 04. 2006
Dát tip

Tak, už tu mám svýho Partnera.....- a teď odporné rady:

Proč si lidi ubližují? Protože nevědí o ničem lepším? Z lhostejnosti? Ze setrvačnosti? Protože se bojí přijímat lásku?

Proč se ji bojí přijímat? Je moc velká? Moc čistá a svobodná? S hrdostí se snese, s pýchou ne.

Proč lidi odmítají mou lásku? Protože to není čistá láska, co se nevnucuje a přijímá druhého jaký je?

Proč se má hrdost staví do popředí? Protože láska není přijímání nepřijatelného, prodávání se pod cenou a osobní láska nemůže fungovat jednostranně?

Proč nejsem schopná ani brečet? Nevím... není občas lepší odpočinek v klidu, než ze sebe vymačkávat další emoce tam, kde jim stejně nikdo nenaslouchá?


Hlas můj již vítr vzal, na oplátku mi přivál žal. To že čas je spása má, blbost, jen muka odporná... Děkuji za krásnou básničku :) I povzuzení...

Mr.Pidluke
26. 04. 2006
Dát tip
Jsem to ale pomocník:¬) Dýchej zhluboka a hlavně dlouho.

Mr.Pidluke
26. 04. 2006
Dát tip
Plné břicho a jiné pozemské rozkoše... Být sama sebou,nenechat vítr, krást ti hlas... V puse špeka a obrázek Boba na ploše... Žít a nemyslet na to, že vše spraví jen čas... Lodička popluje daleko po proudu nebo se zachytí o lipovou větev. Zoufalé...poskoč!!§

joyce11: A já si myslela, že jsem originál... :)) děkuji za tip.

Hmm...asi máš pravdu, asi určitě, jenže k tomu musím sama dojít. Děkuji za kritiku i víru ve mě...

Oldjerry
26. 04. 2006
Dát tip
Ty přece nejsi studená, i když se tak možná někdy cítíš... To je jen zdání vznikající mezi přáními a pochybnostmi a je to normální vývoj člověka, umocněný jistou zvýšenou citovostí autora, najmě autora poezie (nebo hudby, nebo výtvarna). Tyhle pochybnosti o sobě samém jsou očistné milníky na cestě k jistému druhu pravdy, nebo spíš pravdivosti. To je otázka času (a zkušeností, z kterých si občas děláš prču a někdy ještě utěrák na zem). Nevím jak kdo, ale já bych nad tebou nelámal vůbec nic, naopak - věřím, že budeš velmi dobrá.

Jakubisko
26. 04. 2006
Dát tip
Nene, nezapomněl...jen mi nějak spadnul net :)

Jenže, ten čas právě přišel(teď myslím slovo láska celkově,nemyslím zamilovanost atd.) a já se bojím a když se přestanu bát, o slovo se hlásí hrdost-má trapná hrdost.... Ale děkuji za kritiku, které si(jak určitě víš) moc vážím....

Milly
26. 04. 2006
Dát tip
Jakubisko......- jsi tak unešen, že jsi zapomněl tip....... :-)

Jakubisko
26. 04. 2006
Dát tip
To je nádherné dílko...strašně dojemné...a smutné :( Vážně jsi mě dostala... Lásce se otevřeš, až bude ten správný čas...až budeš milována od muže, kterého miluješ...tak si těžko poručíš... ...teda, ne že bych byl ten kdo může v tomhle radit...ale snažím se dodržet naší "dohodu společné terapie" =)) Měj se nádherně...a děkuju za možnost si přečíst tak krásnou citlivou věc. :) t + o

Milly
26. 04. 2006
Dát tip
No, tak se uč plavat!

Pozdě, už jsem v tom nejen vtáhnutá, ale i potopená.... :)) Děkuji...

Milly
26. 04. 2006
Dát tip
Pochopení mám dost...- s radama je to horší..., snad nenechat se do toho vtáhnout, třeba začít něco dělat, zalejvat kytičky..... :-)

Retro_BUS
26. 04. 2006
Dát tip
milly nie je vobec mila, ale ja hej. to je jasne

Jste oba dva moc milí... Děkuji za návštěvu i názor(pochopení...)

Retro_BUS
26. 04. 2006
Dát tip
pockaj, musim sa sustredit....... eee... eeee...eee .e..eee..eee...eeee. tak asi tolko

Milly
26. 04. 2006
Dát tip
Tak se pochlu, ať posoudíme, jestli jsi skutečně Moudrý..... :-)

Retro_BUS
26. 04. 2006
Dát tip
:mily:ja uz som jej ale napisal

Milly
26. 04. 2006
Dát tip
Uff, co na tohle říct? Snad, že to přejde, já nevím.... Snad přestat se tolik ptát a soustředit se na pocity- zapisovat, nechat je proplouvat, neidentifikovat se s nimi... Protože lidi jsou naučený nějak uvažovat- od dětství a něco jsou instinkty. Ještě se ti zeptám někoho, o kom mám dojem, že je Moudrý.., pošlu. úsměv :-)

Retro_BUS
26. 04. 2006
Dát tip
To ti nepoviem, ale tiez by ma to zaujimalo. dik za to ze to niekto takto naznacil. dobre otazky* neboj sa

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru