Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Somos la revolucion

27. 04. 2006
2
0
2153
Autor
Nickyx

přílišné sebevědomí a je pupkem světa....ale co je svět? bezvýznamná kulička...zatím jo a lhostejnost je velká svině...

Somos la revolucion Znělo příliš dlouho Jeden kop ublížil Kop nejprudší Je v záchvatu Život je záchvat jen záchvat záchvat radosti záchvat smutku záchvat ignorace? spíše záchvat smutku Záchvat Záchvat Záchvat Pochopte to už!!!
Nickyx
29. 04. 2006
Dát tip
V.h.m.: možná ano...možná ne...každopádně děkuji w.w.f.t.e.: 1.os.mn.č od ser = být :) ď

no jo, chápu. jen nevim, co je to 'somos'?

No, mně se to moc nepozdává, promiň...přijde mi to takové ploché...

Nickyx
28. 04. 2006
Dát tip
Natali_A: jj :) děkujů :) Seraph: Pienso que nosotros - yo y las ideas mías :) ď

Seraph
27. 04. 2006
Dát tip
Quiénes son la revolución?

Natali_A
27. 04. 2006
Dát tip
pupek.. lala. :o)svět...možná malá kulička, ale vždyť víš jak třpytivou/lákavou/snovou, něžnou dokáží mít i maličcí broučci barvu... :) s pozdravem N.

Nickyx
27. 04. 2006
Dát tip
děkuji :)

Oldjerry
27. 04. 2006
Dát tip
Souhlasím, že se to dá takto v širším pojetí nazírat, je to alarmující a přesto se domnívám, že mezi záchvaty jsou světlé okamžiky, které nám pomáhají žít navzdory záchvatům. Je to čtivé...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru