Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

jen ve snu

10. 03. 2001
5
0
1687
Autor
Helene1

Jen ve snu… Jen ve snu jsi můj, proto snad vysněný.. však mizíš se svítáním. A hned s prvním paprskem ranním celý svět zdá se opět změněný.. Ve snu jsi bouře, co modré nebe zanechává.. proto tak často se o Tobě mi zdává. Ve snu jsi darem, tak jako zrak je slepci, ve snu jsi jarem a světlem,co temnotu oživí.. Však když se vzbudím to tě hochu nechci a kdo tě zná tak se mi nediví….
Carodej
05. 06. 2001
Dát tip
Zdařilé dílo....poslední verš mi připomněl Olympic - kdo tě zná, se vůbec nediví.....:o)))

Falka
14. 03. 2001
Dát tip
A já si přečetla první kritiku a potom asi pět minut marně hledala slepici... :o)))) Nejvíc se mi líbí poslední sloka, ty předtím jsou... nevím... snad plné příliš známých slov a moc se mi rozbíhají v rytmu...

Helene1
14. 03. 2001
Dát tip
Po precteni nekolika Tvych basnicek, je mi to jasne..o) ja to puvodne nechtela rymovat vubec.. ani moc versovat, ale pak to holt dopadlo takhle.( s tim rozbihanim).. a za tu slepici jsem sorry.

Bacil
12. 03. 2001
Dát tip
Tedy taky jsem četl málem slepici... a jinak - se mi to líbí...

Helene1
12. 03. 2001
Dát tip
Albiero/ DIK.. tomu rikam konstruktivni kritika.. uz jsem opravila..)

Helene1
11. 03. 2001
Dát tip
Dekuji vsem za precteni.. a libeni, Funda/ Tou slepici..))))))))) jsi me rozesmal..)) diky ale za kritiku.. ten radek si ctu.. ale rytmicky mi to nejak dost sedi,,(nevim. ALB/ mas pravdu, driv jsem trochu psala.. ale co je bude ted.. pokud jeste bude.. je uplne nove.. a jen pro Pismaka.. dik..) ROB/ Ono s tou virou je to opravdu trochu tak jak jsi psal k te prvni.. ale zalezi asi na kazdem z nas.. jak je v ni silny, a jestli ji chce hledat..sama nevim, vis? a dik..

jester
11. 03. 2001
Dát tip
hezke.. libi.. muj cup of tea..))

Funda
11. 03. 2001
Dát tip
Asi sem slepej.Promiň mi to prosím.

Albireo
11. 03. 2001
Dát tip
Helenko, v tom posledním řádku první sloky je navíc jedno "se", proto to nesedí.

Funda
10. 03. 2001
Dát tip
Ten poslední řádek v první sloce by chtěl trošku zkrátit a ta slepice mi tam taky nějak nesedí.

Albireo
10. 03. 2001
Dát tip
Helenko, jsi opravdu talent. Na Písmákovi jsi sice nováček, ale určitě už píšeš dlouho, že? Abych nezapomněl - Tip! Fundo, kde máš slepici? Tam je slepec!

Robinson
10. 03. 2001
Dát tip
:-) Taky jsem napred cetl slepici, nevim proc . . . Je to hezky, pro me uplne jiny pohled na svet. Taky TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru