Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jsem Tvým ranním šálkem kávy

11. 03. 2001
2
0
1729
Autor
Henry_Cold

To jen tak, pro lepší inspiraci, netlučte mě za to...

Jsem Tvým ranním šálkem kávy, a klidně si má Lásko křič ne!… když mě mícháš lžičkou která je sexy, na talířek ji pak položíš vedle mě… Chceš mě mít jako ženu sladkou? Vezmi cukr a oslaď moje bytí! V ústech ti pak zachutnám víc, je to lepší než naše hořké žití… Rty do mě ponoř, pozor, jsem horká – pálím, chyť mě do dlaní – hřeji Tě než se ztratím… Pomalu chladnu, jsem příjemně teplá, vypij mě až do dna, jsem Tvoje – Celá!… …a je tu poslední, do obrazu se víc nevleze, za ucho držíš moje srdce, hodně toho unese, když se pak utrhne, přilepíš jej zpátky? A necháš mne stát samotného uprostřed úzké lávky?…
Bibša
14. 03. 2001
Dát tip
Poslední sloka je úžasná, fotku jako umělec laik oceňuju jako moc líbivou. Prostě a basta já to dnes tipuju.

Jarodějka
11. 03. 2001
Dát tip
káva mi připadá přímo asexuální

Vagoš
11. 03. 2001
Dát tip
to se mi nelibi, neni to moc originalni

Robinson
11. 03. 2001
Dát tip
Treti sloka je super

Henry_Cold
11. 03. 2001
Dát tip
Jarodějka: Jo, káva nic moc, ale ta lžička... Vagoš: To Ti neberu... Pro mě je to ale fantastický objev :-) To All: Na pozadí by musela být fotografie, kterou najdete na straně http://www.gallery1930.com/czech/dz/cafe.html , pak ta báseň bude trošku lepší...

Henry_Cold
11. 03. 2001
Dát tip
Uff...

Naso
11. 03. 2001
Dát tip
Snažím sa, fakt...

Jarodějka
11. 03. 2001
Dát tip
Henryku, tak dej obrázek do prologu, perfektní, a ten srdíčkolístek !

Henry_Cold
11. 03. 2001
Dát tip
Tak jsem to tam přidal, snad to tu není zakázané :-)

Jarodějka
11. 03. 2001
Dát tip
Henry, nevím, jestli to tu není zakázané, když tak se vymluv na mě, a já řeknu že to není porno :-)

Kovi
11. 03. 2001
Dát tip
co všichni máte??? báseň je to skvělá - po dobu celého čtení jsem se usmívala, jak byla lahodná... miluju kávu.... navzdory pozdním hodinám si jdu další uvařit... opravdu milá báseň - možná jen..kdyby byla celá jen oslavou kávy...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru