Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

6

00. 00. 0000
5
0
3005
Autor
Fil

potřebuju občas vypnout-tohe je výsledek , vypněte taky

Dal jsem si šest fernetů

Snad se tedy nepletu

Že políbil jsem Ladu

Někde v baru vzadu

Pak mi dala ránu

A já letěl k pánu

Z hlavy trčí střepy

Kdo mi je teď slepí

Zažluji Stock

Ladu na přesrok
Fil
18. 06. 2006
Dát tip
nu a to my máme "válce", ale od něj já se dištanc, taky se chce mazlit a leze mi do betle a to já nerad! bejlí co brejlí?.-)) neumíme:-)

nemám rotwika bo jak se ten čokl píše.... mám mazla....retrívří slečnu :-)) ta nekouše, ta se chce mazlit:-)) já su kytka, která se netrhá tímž pádem ni nesvazujeee.... takové chráněné bejlí... :-))) výborně, že neumíte, páč bych nerozumínkovala ouplně vůbec zero :-)

Fil
18. 06. 2006
Dát tip
jestli to nebude tím rotwailerem, že šamstři nejsou:-) a svážu tě stejně, jsi kytka:-) a yngliš? Neumíme:-)

kopec je velká hora, šamstry nebrat a.... sem se teď koukala a nikdo....:-)) se nedivíme, že :-) Tobě stojí šamstři u dveří? :-)) hleďme! náhodou Tě poslouchám, ale nic neslyším, tak je to pak těžké :-)) nesvazovat, bych sebou nemohla šít :-))šiju šiju si botičky :-)) ják jinak mluvit bychom měli? Jinak než po našem neumím a eště umím... du jů spík yngliš?! :-))

Fil
18. 06. 2006
Dát tip
utíkal bych ke dveřím již tam jistě stojí kopec šamstrů, na to "podařené":-)) neposloucháš-sežezat, SVÁZAT, voda-vyžehli si sama:-)) Nezavážu - To by jsi musela jinak mluvit:-)

neznám, nevím, nesoudím.... jen někdy to tak prostě je! :-)) jistěže, tolik krásy na světě.... když se podaří, co se dařit máááá....atd :-)) ha, už mašle na kytky, už ne seřezat a hodit do vody....žehli, žehli :-)) zase sama....si mi ji rozvázal, tak ju hezky prosím zavaž...! :-)

Fil
18. 06. 2006
Dát tip
neznáš - nesuď:-) až toliko krásy najednou, že by se sešlo?.-)mašlí vážem květiny! už si velká holka, sama prosím!.-)

se hlas hrdě, hrdobče :-))) každý chybuje, ale si nemyslím, že někdy by někdo měl být na co hrd....:-)) máš štěstí, že nevíš, jak vypadám, bys to neunesl a šel si to hodit....mašli našli :-)) zavážeš mi kaničku stlejdo? :-))

Fil
18. 06. 2006
Dát tip
chybovat je lidské a já se hlásím do tohoto plémě :-) jsem tě neviděl, tak nevím jak vypadáš, ale zeminu si teda škrtám:-)) To víš, že jo raděj si zavaž boty:-)

překlep, nepřeklep.. se styď.... se nenavážím...nejsu zemina...:-)) tipa už sem dala, takže si mi zavázán:-)))))

Fil
18. 06. 2006
Dát tip
překlep, nenavážet:-))tipy nedávat, jen se usmívat:-)

zažluješ? :-)) to je od slova zežlutneš? :-) ale sem se pobavila, to zase jooo a za úsměv - sice pokřivenej...t :-§

Anyz
09. 06. 2006
Dát tip
jojo zabavne

oleandr
29. 05. 2006
Dát tip
pobavila

Sally
05. 05. 2006
Dát tip
*

jo, tak nějak jsme to pochopili... :o)

Norsko
01. 05. 2006
Dát tip
to vidím... ani duha na něj nemá :-)...pořád fernet, pořád fernet ? :-)

Fil
01. 05. 2006
Dát tip
T. Č. M.- Datum-no tím podtrhuju, že jsem vypnul a taky mě v novým písmáku toho strašně moc sere, kolik toho není vychytanýho a nefunguje i když tohle je drobnost. Norsko: Hlavně si s ním nepřipíjej-přepije Tě:-)

Norsko
01. 05. 2006
Dát tip
fajn, prolog mě ještě stále uchvacuje

datum :o) ale jo, pobavila...

zelva
30. 04. 2006
Dát tip
no tož někdy aj ten fernet příjde vhod, ale tož já raději Puškina:-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru