Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

LETO (haiku)

13. 03. 2001
2
0
2621
Autor
Naso

Musím sa priznať, že ústredný motív leta som si vypožičal od rumunského básnika Nicolae Labisa a jeho najznámejšej balady \Smrť srnky\. Raz (až budem múdrejší) možno celú bádeň preložím...

Žito dospelé A slnko stieklo na zem Rozjíma. Za-zen
Jarodějka
28. 03. 2001
Dát tip
jaro se mi líbilo víc, ale kategorii haiku by mohl Olda zavést.. Písmák Ti popřehazoval roční období ? je to srandista :o)

Amicta_sole
14. 03. 2001
Dát tip
:o) Chtěla jsem napsat, že se mi moc líbí, že nezačínáš jarem, jak by se dalo čekat... :o) Není to takhle hezčí? Zima za námi a na konec barevný podzim...

Naso
14. 03. 2001
Dát tip
Vyjadruješ aj moje pocity "Priateľka slnka"! A nakoniec, u starých Rimanov vďaka dvojtváremu bohu Ianusovi rok predsa začínal v zime...

Amicta_sole
14. 03. 2001
Dát tip
:o)) Snad jsi to tak přece jen podvědomě chtěl :o) "Priateľka slnka"! Dal jsi mi krásné jméno, děkuju... :o)

Kangi
14. 03. 2001
Dát tip
jaaaj

Carodej
13. 03. 2001
Dát tip
To přeci nevadí!

Akado
13. 03. 2001
Dát tip
filozofické rozjímanie slnka... Buddhisti sa potešia! A ja s nimi!

Naso
11. 03. 2001
Dát tip
Hmmm, Písmak mi poprehadzoval poradie básní (zrejme podľa abecedy), takže cyklus básní haiku začína Zimou, potom Jar, Leto a končí Jeseňou...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru