Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Báseň na rozloučenou, Sbohem...

11. 03. 2001
1
0
2771
Autor
Geneis

Beznaděj...

Báseň na rozloučenou, Sbohem... Mé srdce je led Má chůze vratká V mých slovech je jed A s každým hrozí hádka. Byla jsem šťastná Byla jsem milá Byla jsem krásná Jen vzpomínka zbyla. Vzpomínka na tebe Vzpomínka na nás Na sny a na nebe A zbyl jen maras. Prosím odpusť mi, že brečím v noci do ticha Prosím odpusť mi, že ve mě život utichá Prosím nedívej se, jak ztácím vědomí To tvá zrada a mé svědomí... Zabil jsi mě? Neviním tě! Omlouváš se? Neslyším tě! Zradil jsi mě, nemstím se ti. Zapomněl jsi? Závidím ti! V mysli mám zmatek Místo krve rtuť V uších zvuk kapek A na lásku chuť. Tato báseň je pro tebe Já doufám že ti těch pár řádků postačí Na papíře, neosobně Protože ti nemůžu pohlédnout do očí. Promiň Takhle se to nemělo stát...
Geneis
20. 03. 2001
Dát tip
Díky za upozornění na chyby:)) Je mi líto, poked jsem vás tou básní zklamala, ale já jsem to opravdu tak cítila... Přesto se za ni nehodlám stydět :))))

LK
12. 03. 2001
Dát tip
hm...vrchol umění...? no dobře...tak ne..jenomže já nějak musím cítit u básně.že je víc než milá a nevinná... :)

Pája
12. 03. 2001
Dát tip
V tomto případě souhlasím s LK.

Cashew
12. 03. 2001
Dát tip
Možná by trochu pomohlo neomílat a nepsat na kvantitu, ale na kvalitu.. že už to tu bylo 100x snad neva, jenom to musí přijít jinak, nově, nejenom psát co napadne ale taky se zamyslet nad tím jak to zní, škrtat mazat a psát znovu...

Grendel
12. 03. 2001
Dát tip
to all: básně jsou většinu a pocitech, pocity se opakují a vracejí a je jasné, že opakující se pocity jsou napsány pokaždé jinak... teď k básni: zajímavé, na mne působivé a zřejmě pravdivé čtení, ale mám pár výhrad: 1) slovíčko maras do takové básně moc nezapadá, rytmem taky ne, a navíc zbyl jenom maras a sloku před tím máš zbyla jen vzpomínka. 2)pozor na absolutní rýmy jako Zabil jsi mě? Neviním tě! Omlouváš se? Neslyším tě! Zradil jsi mě, nemstím se ti. Zapoměl jsi? Závidím ti! vyvede to z rytmu a z koncentrace 3)pozor na překlepy a hrubky viz rkve a zapoměl... ale těm se člověk asi nevyhne ;) tip

Grendel
12. 03. 2001
Dát tip
*avi

LK
11. 03. 2001
Dát tip
ouch nesedí.....Takových představ už tu bylo hrozně moc.....a navíc..pořád to strašně staré a otřepané zapomínání a ke všemu ne moc originálně ztvárněno... tedy nezajímavé ..alespoň pro mne!

Kovi
11. 03. 2001
Dát tip
možná nezajímavé - je pravda, že na písmáku jsou takových básní mraky, přesto mě tato jako jedna z mála oslovila, protože je tak čistá a nevinná, lehká a hezky se čte - není to vrchol nějakého umění, ale je to milé - co víc tu chcete hledat???

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru