Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Neznám , nechci neumím.

02. 05. 2006
0
6
2061
Autor
akanahe

neznám , nechci neumím.

Jsem

Jsem sama.
sama s celým světem
svět je tu
né však pro mne
já a on si nerozumíme
já nerozumím jemu on mne
já jsem tu - on ne.


Nerozumím nechápu
nemám čas na partu
partu bez cíle
jsem ráda ,že mám tyhle chvíle.

ve světě se utápím
neznám , nechci neumím.


6 názorů

já publikuju všechno :-D

akanahe
24. 04. 2010
Dát tip
To: Něžný_debil hmm třeba to je nový stil jsem průkopník :)). Si můžeš přečíst i ostatní (jsou obdobně praštěné) Já totiž nikdy nechci psát věci v pokaždé stejném stilu a škatulky (ať už písi jako holka či jako kluk :P) Je to můj svobodný stil :P jsou to spíše pokusy co z toho vznikne. Občas se povede , občas ne a publikuji všechny i ty nepovedené což ostatní nedělají. Každý ukazuje své nejlepší znamky a ty špatné neukaže proč?.

jenže ty jsi tak na půl cesty mezi veršem vázaným a volným... a to pak působí špatně.. co raději rozpustit první půlku básně úplně a ani se ožádné verše nesnažit? ;-) a dát verš až nakonec, protože s ním to líp vyzní - třeba tak jak to je... ale třeba už to tak děláš, bylo to starší dílko.. :-)

akanahe
24. 04. 2010
Dát tip
to Něžný_debil Jů :) reakce na postarší dílo :) Ano to je tak pokud chceš skrýt emoce do slov a vznikne z toho toto. Také to je označeno jako volné verše. Polemikou pak je co je pro koho verš a pro koho ne :) Ono se nemusi veršovat jen slovně a písmenky - ono jde veršovat i citově :P ale to je jiste pro běžné lidi zcela nepochopitelné .

škoda že nesedí rytmus.. konec je moc fajn, jen ty verše jsou takové kostrbatější... ale hezká myšlenka.. ;-)

Já si myslím že myšlenka je velice hluboká. Chtělo by to trochu vyšperkovat, ale podstata je důležitější.

bingol
18. 08. 2006
Dát tip
Klid,to je věc názoru,řekla bych...:)

akanahe
07. 05. 2006
Dát tip
K_Anče: To se ti jen zdá :)

K_Anče
03. 05. 2006
Dát tip
blábol na n-tou...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru