Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

čarodějnictví

02. 05. 2006
0
0
1909
Autor
karmen
Čarodějnice byly od dávných časů provázeny mýty a pověstmi o své zlovolné povaze. Kdysi mohli být lidé jako čarodějnice nebo černokněžníci upáleni na hranici z různých důvodů, nejmarkantnější jsou tyto : Touha po majetku, strach z neznámého, z toho, co ostatním připadá nenormální (po pravdě to je do dneška, ikdyž zrovna čarodějnictvím to nazýváme jenom málo kdy), manžel se chtěl zbavit manželky, dítěte... atd. Číslo je velké a to nejen když budeme počítat upálené čarodějnice. Črodějnictví se v zásadě dělilo a dělí na bílou a černou magii. Bílá magie v níž se "čarodějnice" zabývají pomoci druhým různými způsoby např.: pomocí bylin léčí nemoce, dále jsou tu prvky jako psychika, tarot, reiky(pomáhání pomocí rukou), numerologie, horoskopy, atd. Tyto čarodějnice si vypěstují jakýsi šestý smysl, kde vnímají to, co jiným zůstává skryto. V některých případech pochopí dokonce i význam motlitby, která rozkmitává naši frekvenci, tak se můžeme dostat blíže k Pravdě. Má mnoho možností, může se dostat do hlubší hladiny vědomí, kde lépe pochopí své myšlenky, činy, pocity a zpracuje si, co potřebuje pro svůj další vývoj. Dokáží se napojit na člověka, tedy tzn. že dokáží dobře vycítit pocity lidí kolem sebe a snaží se jim pomoci...to je velice složité na vysvětlení, stejně tak jako auditace. Černou magii lze definovat tak, že lidé využívají své schopnosti pro vlastní potřebu, netouží po tom rozdat se pro druhé, ani jim nezištně nenabídnou pomoc. Podstatné je to, co chtějí oni sami. Je pravým opakem bílé magie sem patří např i satanismus, sebeobětování, sebeubližování ve prospěch rituálu. Nedokáží kolem sebe rozdávat pomoc a lásku jen zlost, nenávist, strach, pravdou je že za to nemohou neboť jsou v nitru hodně nešťastní a tak ubližují nejen sobě, ale i okolí. Copak by jste si vybrali vy kdyby jste mohli? Lidské podvědomí je nekonečná neprobádaná studnice, do které nám plný přístup byl odepřen, snad bohu díky, snad bohužel. to nikdy nemůžeme vědět s jistotou.
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru