Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Laň a lov...aneb Skromná variace na Sadafovu Bezcitnost

11. 03. 2001
1
0
2160
Autor
racek

...aneb variace na Sadafa: Bezcitnost...

Laň a lov ...aneb Skromná variace na Sadafa:Bezcitnost Laň střelíš puškou... A ženu muškou... Slov Nespěchej: proč troubíš halali...? ...teprve začne... Lov /11.3.2001,Yukon/
racek
16. 03. 2001
Dát tip
Ne vse, co vim, vyzvanim, ne kazdeho poranim...

per_zay
15. 03. 2001
Dát tip
+!

jirun
15. 03. 2001
Dát tip
Upřímně přeju další halali, další pěkné básničky .. P.S. Létání s rackem, já trochu bych se bál. Peruť že selhala mi, pak každý by tu znal ... :-)

Albireo
14. 03. 2001
Dát tip
Nezapomněl, racku a počítač Ti teď zrovna nezablbnul. Někteří z nás používají pouhou tečku ve významu "Četl jsem a nevím, co bych mohl napsat do kritiky".

Albireo
12. 03. 2001
Dát tip
.

racek
12. 03. 2001
Dát tip
Zapomněl jsi napsat text...nebo co...???Omlouvam se, ale nekdy mi blbne pocitac, takze je mozny, ze je to technicka chyba.

racek
12. 03. 2001
Dát tip
Zarez na pazbe...preci jen carka za dalsi jednonocni laskou...tak to pojal Sadaf, aspon ja to tak pochopila...No a ja pisu, ze nekdy dela zarezy moc rychle, ze nevi, zda sip skoli jeho, nebo tu lan. A zenu chytne na musku slov, to ano...to se da lehce.Ale mozna je to moje chyba, proste Sadaf je lepsi. Ale toto je muj pohled na vec.

Jarodějka
11. 03. 2001
Dát tip
tomuhle nerozumím, u Sadafa mě alespoň zamrazilo

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru