Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vysoko skoč!

07. 05. 2006
18
0
5512
Autor
Lyrae

Tomu mladíkovi v černém saku.

Kormidlo přes (nač hráti z not)

já nerozvážný lodivod

svou vedu loď do bludných vod

když šeptám Nezapomeň

 

A ty se svlékáš a já mlčím

a hořím plachá klopím oči

že jsi mě ještě nenaučil

jak skákat bosá přes oheň


Lyrae
19. 05. 2006
Dát tip
děkuju podez_dívko:) nevím, proč mi tvůj překlep připomněl Křápka:)))

mortecino
13. 05. 2006
Dát tip
obcas (vetsinou) me lidi chapou blbe)))

Lyrae
13. 05. 2006
Dát tip
Mortecino: fajn, pokud to mělo být milé slovo, tak to se omlouvám, spíš to vyznělo jako pořádné rýpnutí:)

mortecino
12. 05. 2006
Dát tip
heeej, sem ti chtel potesit milym slovem a ty se hned jezis) (pritelkyne? to je detail, none?) ou, ja budu bit

Noe1
12. 05. 2006
Dát tip
Sedla mi :-)

Lyrae
12. 05. 2006
Dát tip
Paul_van_Drax + mortecino: Já vám něco udělám!!! Můžete si nechat laskavě těch narážek na mé pubertální idoly?:) Vidím, že se dobře bavíte na účet ubohé dívky, která omylem pošle avízo namísto zprávy...(a ještě provokujte...mortecino: já jsem ho už neviděla týden...zato mám každý den možnost, prohlédnout si na tablu jeho přítelkyni...beru to jako odvykací kůru:))

mortecino
11. 05. 2006
Dát tip
sem si to precetznova, a libi se mi moc vic nez predtim, nevim cimto mozna ze sem vcera juru spatril, tak si to nejak dokazu lip predstavit nebotak nieco..kazdopadne, to musi slyset)

guy
11. 05. 2006
Dát tip
moc pěkně vysoko skákavá *

(závorka)
09. 05. 2006
Dát tip
jo, (líbí) T

Cairo
08. 05. 2006
Dát tip
hele za prvý: ta báseň je průměrněj pokus nejspíš vycucynej z palce před komplem a za druhý: tady ty tvoje tahanice s Pickwickem jsou fakt dost trapný...

Lyrae
08. 05. 2006
Dát tip
Reky: to je hrozné jak mi do toho někteří lidi furt kecají, já si tady píšu dílko a nějaký ignorant čaj nedovařený mi tady odpovídá na kritiky:)))) takže děkuji za milé zastavení a Zuzku Navarovou mám fakt děsně ráda:)))

Pickwick
08. 05. 2006
Dát tip
Reky: A tak to ti ze srdce děkuji, Zuzku jsem poslouchala zrovna dneska a takové srovnání mě těší obzvláště, ač si ho nezasloužím:)

Lyrae
08. 05. 2006
Dát tip
Paul_van_Drax: Asi ne-e, on by se vyděsil:)(já si asi příště rozmyslím jak se správně posílají avíza...hmmm, o půl jedenácté:))děkuji za zastavení, pane...(jestli mu to řekneš, tak tě zmlátím!!!)

Print
08. 05. 2006
Dát tip
Povedla se*

Reky
08. 05. 2006
Dát tip
Nevím čím to, ale tohle mi nějak připomíná některý z písniček Navarové ... každopádně se mi to líbí:)

Lyrae
07. 05. 2006
Dát tip
moc vám všem děkuji, těší mě vaše kritiky:) G_B Show: děkuji za milé kritiky u mých děl, já tě také ještě neznám...ráda poznám...a přečtu, už jdu na to:)

Weruss
07. 05. 2006
Dát tip
Moc hezká.

Lyrae
07. 05. 2006
Dát tip
eibensteiner jiří, ale čistě platonicky:) psssssst:)

kerý ščastný, co?;)

Norsko
07. 05. 2006
Dát tip
moc ti to nevěřím...ale tip...., stejně :-)*

Horavin
07. 05. 2006
Dát tip
Já taky skáču ani nezapláču .-) *

Flavia
07. 05. 2006
Dát tip
Jo, to je dobrý! Tohle je skvělý příklad, že málo může být monoho.

G_B_Show
07. 05. 2006
Dát tip
fajnová celá*

mortecino
07. 05. 2006
Dát tip
(dělám že tohle sem vůbec nečet)

Morticie
07. 05. 2006
Dát tip
Vím o čem mluvíš, taky si ráda hraju s ohněm/chlapci s jiskřivýma očima a stojí to za to, i když se občas spálíš : )***

mortecino
07. 05. 2006
Dát tip
ach, už mi prišlo ok,

Lyrae
07. 05. 2006
Dát tip
tristes: víš, že tě mám moc ráda? málem bych na tu větu zapomněla...a vidíš holka, hned je mi lépe:) Ivo Koivo: no a já právě ne, to je to, čeho se obávám:) děkuji, pane:)

Ivo Koivo
07. 05. 2006
Dát tip
taky jsem skákával bosý přes oheň, vzpomínka zaslouží si tip

tristes
07. 05. 2006
Dát tip
před chvílí si mi napsla něco jako: nic není nemožné :o) víš

Lyrae
07. 05. 2006
Dát tip
mortecino: avíza asi nechodí...a své frekvence neřeš, o fyzice to není:) tristes: děkuji, jo, je to o něm...takové dosti nereálné, že?:)

tristes
07. 05. 2006
Dát tip
nevím jestli by měla, ale přijde mi milá :o) verše mi tu nevadí a konec se mi líbí (myslim že vim komu to patří..)

mortecino
07. 05. 2006
Dát tip
(tady zase nechodí avíza nebo je neposíláš?) jinak jsem nejak mimo tuhle frekvenci asi, pac nechapu co bych mel.. mluvil jsem o druhe sloce a rymech, jen tak btw))

jaza
07. 05. 2006
Dát tip
vlastenec jako já se červená

Lyrae
07. 05. 2006
Dát tip
mortecino: také je mi líto, že ta druhá vůbec neskřípe, ze staré známosti bych byla moc ráda, kdyby to tak bylo:)(ano ano, dělám to naschvál, ale spíš jen tak trošku popichuju:)) jaza: děkuji...hmmm a pro koho?:)

Lyrae
07. 05. 2006
Dát tip
mortecino: také je mi líto, že ta druhá vůbec neskřípe, ze staré známosti bych byla moc ráda, kdyby to tak bylo:)(ano ano, dělám to naschvál, ale spíš jen tak trošku popichuju:)) jaza: děkuji...hmmm a pro koho?:)

mortecino
07. 05. 2006
Dát tip
fajná..jen škoda že ta druhá trošku skřípe..

jaza
07. 05. 2006
Dát tip
ano, aneb vatra vítězství-ano mě se líbí

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru