Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Schizofrenie

10. 05. 2006
6
1
4508
Autor
silence

Tak to cítím a doufám, že jsem hodně daleko od toho, mít možnost srovnat pocit s "realitou" ...


Tam někde za víčky
klepe si na kůru,
čekaje na Godota ...

Vzývá vetřelce
do vlastních řad ..
Zabouchli totiž dveře ..

Ehm, co mu zbývá?!?.


"Oxazepam namaže
ty zrezivělý panty" !!!
... Pořvává Bílý...


A má kdo otevřít?
...
Chce vůbec?
...
Kdo se ptá?


To víla na draku
přelétá vzdušný most
z výboje na výboj ...

Je krásná až to bolí ...

1 názor

jt
13. 09. 2007
Dát tip
mno nevim - mi moc nic ..

bestye
27. 07. 2006
Dát tip
růže má pravdu.. to prostředí - to prostředí *

oxazepam je docela hustá tabletka... ale schizofrenie je tak trochu o něčem jinym. Podle mě žádnej skutečnej schizofrenik nečeká na Godota, ale na mezipauzu v nepředstavitelně deptavých a oblbujích halucinacích (akustických, vizuálních i audiovizuálních) - pokud trpí heboidní formou, většinou vypadá jako zmatenej, nechápající, ale veselej magor, který se projevuje většinou nesouvisle, vytrženě z kontextu a velmi symbolicky. Zatímco u paraniodní formy tyto pronásledující iluze mohou vést až k zoufale afektovanému chování s možností ventilace násilnými činy proti sobě nebo svému okolí. Pacienti s lantentní formou se projevují opravdu latentně - jako osoba po frontální lobotomii (latentní verze schizofrenie konec konců blokuje správnou koordinovanost čelního laloku s ostatními částmi mozku). každopádně tá báseň má něco do sebe a dcela vystihuje to prostředí (když už ne stavy) ;o)

silence
11. 05. 2006
Dát tip
kuje všem .:)

overflow
11. 05. 2006
Dát tip
ou, z výboje na výboj a neni litovací, to se cení!

Nickyx
10. 05. 2006
Dát tip
jn...*

Print
10. 05. 2006
Dát tip
Ach, oxazepam a bratři jeho... Nebepečně blízké!

tanec
10. 05. 2006
Dát tip
Jen jestli to fakt nebolí.Ale je ta práce asi vážně myšlená tak raději povím, že nevím co bych dodala.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru