Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč?

10. 05. 2006
2
0
1577
Autor
Lakrov

Ví to někdo?

 


 

P E V I D
K O R N E
Č É M E T
P O Č T Y

Lakrov
16. 05. 2006
Dát tip
> Hledala jsem hrubou silou a nasel jsem... zajímavá věta. Lze ji chápat jako otázku?

pekylau
16. 05. 2006
Dát tip
Hledala jsem hrubou silou a nasel jsem... . Me hlave staci v teto oblasti velmi malo, ...aby se kourilo.

Lakrov
15. 05. 2006
Dát tip
Ještě otázka na Pekylau: ( > ...z hlavy kouřilo... ) Jaký byl postup? Rozdělit na samohlásky a souhlásky; vytypovat písmena s nejvyšší pravděpodobností výskytu na začatku slova? Nebo 'hrubá síla' výpočetní techniky proti 'slovníku'? Nebo`s hledal(a) něco jiného?

Lakrov
15. 05. 2006
Dát tip
Děkuji za stálou přízeň, Pekylau.

pekylau
12. 05. 2006
Dát tip
Až se někdy dostanu na dohled Řípu...tak se připrav na nejhorší....z hlavy kouřilo... .

Když vezmeš písmeno číslo 19(předposlední) a spojíš ho s písmenem číslo 4 a přidáš k tomu písmenko jedničku vyjde ti to, co ti chci říct :))

Čumák
11. 05. 2006
Dát tip
achjo... :o)

Delahaye
11. 05. 2006
Dát tip
mně se líbí, jak jsi to vysvětlila .. ale fakt mám rád upřímnost :-) (pokud mi teda zrovna někdo upřímně neřiká, že jsem hloupej a vošklivej .-) )

papouch
11. 05. 2006
Dát tip
pchecht :-)) dyž papoušek má rači blbůstky, nó..

Horavin
11. 05. 2006
Dát tip
Dobré povídky čtu právě díky klíči, který jsem nerozluštil! .) *

Milly
11. 05. 2006
Dát tip
Já je čtu! :-) a taky jsem se to pokoušela chvilku vyluštit, i když víc času věnuji tvým povídkám- ty mám radši... :-)) Milly :-)))

Lakrov
11. 05. 2006
Dát tip
Ještě jednou se všem podvedeným čtenářům omlouvám. Celé to vzniklo ze špatné nálady nad malým zájmem o povídky (nejen o ty mé). Pak mě napadlo, kolik lidí si přečte, a kolik jich zareaguje, na úplnou blbost. Taky mě zajímalo, jakou dobu jsou ti, co píšou do kritik, že nemají čast číst dlouhé povídky, ochotni tomu nesmyslu věnovat. (Jenže to změřit neumím.) A pak přišel pocit studu ze zjištění, že se tou zbytečností často zabývali právě Ti, kteří povídky nejen čtou, ale i píší. Fakta: a) Tu skupinu dvaceti písmen lze rozdělit do následujícich 14 skupin o počtu (1+3+1+1+1+2+2+1+2+1+1+2+1+1), z čehož vyplývá, že písmena lze přeskupit 25342729251840000 způsoby (za ůvodní 25 následuje patnáct míst). b) V tom z písmen vytvořeném obdélníku je bez nějaké zvláštní struktury rozházena (vpravdě nepravdivá) otázka: Proč nečtete mé povídky?

pekylau
11. 05. 2006
Dát tip
....také jsem se pokoušel... .

krempi
10. 05. 2006
Dát tip
pfuuu

Sally
10. 05. 2006
Dát tip
zkoušela sem všechny cesty vpřed, pötom už i cesty vzad a napříč a nic mi z toho nevyšlo.... Takže, snaha sice byla, ale sem taky mimo.

silence
10. 05. 2006
Dát tip
to mi hlava nebere ...

papouch
10. 05. 2006
Dát tip
papoušek nic nepochopil..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru