Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

BRNO

10. 05. 2006
0
0
6425
Autor
papouch

Brňáci, slezmež se!

Holarijahóó,
   zdravíme všechny, ale zvlášť ty, kterí v slavném a hrdém městě Brně přebývají.
Uzrála v nás myšlénka vnésti do poklidných vod písmáckojihomoravských trochu vzruch a vymyslet... vymyslet něco. Co, to se uvidí, ale nebude to nepodobno srazu, čtení, turnaji v rýmování, fotbalové řeži, či bohapusté chlastačce (ale nejspíš všemu zároveň).
   Proto potřebujeme vědít, kdož z písmáků jste z Brna či okolí, či kdož v Brně přebýváte na studiích, bakchanáliích, nebo jiných ijích.
Ohlašte se mi zde do kritik, ať víme... (a nepište nablblé pomagořené sáhodlouhosti prosím (jenyku)), stačí napsat třeba ... "já".
Necháme se přequapit a .... a uvidíme :-)

Švedi a cajzli negómó kerá bije! Štatlu zdar!!

sjuuu & papouch
Bacil
19. 06. 2006
Dát tip
Jééé, já jsem mírně známý :-))

martinez
21. 05. 2006
Dát tip
su na Písmáku týden... mírně znám Bacila a malinko víc Shammanna, podle vidění na skle nicy AZALIN a Tynic (a Kastela, co na to prdí a kašle :o)) v Brně su včil stabilně, tož měl-li by vám chybět dámský element, obětovala bych se a srazila...

Jim_Beam
16. 05. 2006
Dát tip
hm. brno je zlatá loď. já taky

Kastel
15. 05. 2006
Dát tip
...nikoho tu neznám, tak na to prdím ,a navíc je to cesta na nejmíň tři hodiny, a to jezdím jako prase - fakt na to kašlu (i když vlastně nevím na co)....:o)))

drami
14. 05. 2006
Dát tip
Kdy?

AZALIN
11. 05. 2006
Dát tip
Já jsem tedy z Brna... už a pořád ještě... ale nevím, zda jsem (ještě) Písmák... možná (už) ani ne... ;-) Ale bohapustě zachlastat bysme samozřejmě mohli... pokud k tomu budeš hrát na kytaru... nebo aspoň na konev... ;-)

AZALIN
11. 05. 2006
Dát tip
Já jsem tedy z Brna... už a pořád ještě... ale nevím, zda jsem (ještě) Písmák... možná (už) ani ne... ;-) Ale bohapustě zachlastat bysme samozřejmě mohli... pokud k tomu budeš hrát na kytaru... nebo aspoň na konev... ;-)

Rabb
11. 05. 2006
Dát tip
Žeby i já?? Asi jakože jo.. Autobusy jezdí.. přespat na nádraží mne nechají.. spacák mám..

Shammann
11. 05. 2006
Dát tip
já mám takovej blbej pocit (skoro až strach) že se do toho brna dostanu...

Bacil
11. 05. 2006
Dát tip
já?

Empty
10. 05. 2006
Dát tip
V Brně sic svou tělesnou schránkou tímto časem nepřebývám, nicméně má duše stále bloudí v okolních hvozdech i v Brnisku samotném a proto na vědomí dávám, že se do místa, které bylo po několik let mým druhým domovem, rád kdykoliv podívám a na jeho čest, i na čest papouchovu rád svou držku fermentovanými nápoji opiji

JiKo
10. 05. 2006
Dát tip
neratovice (praha) jsou nedaleko :-)

dadíková
10. 05. 2006
Dát tip
aj ja..

Tynic
10. 05. 2006
Dát tip

Lin_Sien_2
10. 05. 2006
Dát tip
bať

papouch
10. 05. 2006
Dát tip
áávi

papouch
10. 05. 2006
Dát tip
sjúúúííí dovolil jsem si ... no šaxme se domlouvali :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru