Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tygřík

19. 05. 2006
2
4
2155
Autor
akanahe

O Tygříkovi

       Tygřík

Tygřík malý veselý
prohání se po poli
poskakuje , běhá
zvědavost mu nedá
prozkoumat vše nové
někde zas něco proved.
Prožene se kolem strní
bolestivě při tom vrní
má bolístku malinkou
pohraje si s Haninkou.

4 názory

Wu_Zhang
08. 01. 2014
Dát tip

:-) mile t *


Wu_Zhang
08. 01. 2014
Dát tip

:-) mile t *


akanahe
25. 06. 2010
Dát tip
snake_o1 ono samo dítě není zformované a proto to tak je .. Existuje něco jako tupý rým a tomu se to podobá a ve skolce si se to neučil. Vo ničem je leda tak Dallas , beverli hills 90210 a podobné průjmy.

snake_01
25. 06. 2010
Dát tip
Pro děti není ani tak důležitý obsah, ale forma, a ta je tady prachmizerná - jednak se to nerýmuje a jednak nesedí rytmus. To, že je to o ničem, bych odpustil.

akanahe
05. 07. 2006
Dát tip
sue: no je to jen o prirode a malem tygrikovi tam poenta neni :) a mit poentu tady v tomto to by to male dite myslim nepochopilo :). Dyt deti si hraji jako tygrik a deti ke hrani tez nemusi mit poentu. :)

sue
26. 06. 2006
Dát tip
pointa není dítě bude zmatené

akanahe
21. 05. 2006
Dát tip
Weruss: máš pravdu myslela jsem tím sebe. Nad tou úpravou budu přemýšlet.Je to vždy těžké zasahovat do již hotové básně.

Weruss
15. 05. 2006
Dát tip
Docela hezká, ale ten konec nedává smysl, tou Haninkou asi myslíš sebe, ale čtenář to nemusí vědět. Myslím, že by tam mohlo být třeba : "má bolístku malinkou, běží s ní za maminkou"

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru