Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

...

16. 05. 2006
10
0
1683
Autor
Avaquétima

"prvních dvacet metrů jedeš úplně bez brždění"

Ne, neprolít mi před očima celej život, jen tvůj úsměv.
(tupá rána)
„Sundej mě dolů!!!“
Ve tvých očích strach v mých zase smrt.
Jak pěkně si rozumí, než jejich rozmluvu přeruší blikání modrýho světýlka.
 
...
 
Za oknem jaro a na nočním stolku pokus o rizé a jinak nic.
Jen pár strážných andělů s jehlami, kteří lítaj kolem dnem i nocí.
Už ani léky se nesnaží zabíjet myšlenky na tebe.
 
„Někdy ti zavolám...“

 


Moncheri
17. 09. 2006
Dát tip
něco to v sobě má*

alternic
06. 09. 2006
Dát tip
Cosi tam je... *

Murtis
31. 05. 2006
Dát tip
To není tak úplně pravda. Mnohé básně rytmus vůbec nemají a to ani nemluvím o takových lidech jako Comte de Lautreamont...

Avaquétima
22. 05. 2006
Dát tip
Ne, já budu ráda ;)

Nickyx
22. 05. 2006
Dát tip
jo, dík, budu rád :)

To je normální kravina, to prohlašuju zodpovědně jako auto. Báseň například by mohla mít nějaký rytmus. (Neříkám že hned tata tata tata ta osumkrát za sebou...) Dobrý, máš v tom příběh, zkoušíš ho zkoncentrovat... pár zkratek: ale jinak tomu chybí skoro všechno.

vesuvanka
20. 05. 2006
Dát tip
pěkně napsané, vystihuje atmosféru... TIP a jinak máš pravdu, čaje ze školní jídelny a z nemocnice mají podobnou chuť :-)))

melancholik
19. 05. 2006
Dát tip
Holka, to je geniální :) *

Avaquétima
19. 05. 2006
Dát tip
papouch: Nemůžu nedoporučit, pokud rád čaj ze školní jídelny;) mongolský vlk: Děkuji :) Selia: Děkuji, za kritiku :) Murtis: Ale tak jinak čajíky vybíráš dobře ;) Přiznávám, že jsem to mohla napsat trochu jinak,a le takhle to prostě ze mě šlo zrovna :) Thurin: Děkuji za předběhnutí :) palino8: Děkuji Háber: Děkuji, teď to možná milé je, ale když se to stalo, tak nebylo :)

Háber
19. 05. 2006
Dát tip
celkom milé ˇ

palino8
18. 05. 2006
Dát tip
*

Thurin
18. 05. 2006
Dát tip
Murtis: Rytmem:)

Murtis
17. 05. 2006
Dát tip
Asi by měli raděj podávat výluh ze sklepa:) Tohle dílko mě přivedlo na myšlenku, čím se vlastně poezie liší od prózy?

*

papouch
16. 05. 2006
Dát tip
áha, děkuju, někdy zkusím .. mám ale radějií čínu . :-)

Avaquétima
16. 05. 2006
Dát tip
to je arabskej čajík, jednou sem kamarádovi řekla, že to chutná jak čaj ze školní jídelny a on se přecejenom od toho nemocničního zas tak moc neliší :) někdy ochutnej :)

papouch
16. 05. 2006
Dát tip
prošímpjěkňě .. co je to rizé?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru