Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Viděl jsem plavat labutě...

17. 05. 2006
6
0
1897
Autor
JirkaS

.....

Viděl jsem plavat labutě na oběžné dráze Teprve pár dnů staré a šedé byly jako popelářské legitimace Na tělech měly malé černé páčky a pluly nebem nahoru a dolů Houpaly se povětřím jako hejno vycvičených saxofonů Vykrajovaly do vzduchu díru po díře Labutě Jak je to dávno co jsem jednu takovou sedlal ve svetru po mé x-té sestře? Dneska si dávám jejich krky k obědu a přemýšlím zda by mě ještě jednou (alespoň naposledy) vynesly k nebi jako tenkrát tamtoho... Asi ne! Mají totiž nosnost pouze jednoho jediného (a docela mrňavého) dětství...
Piscis
18. 05. 2006
Dát tip
moc pěkné

Zuzulinka
17. 05. 2006
Dát tip
vezmu tě na kolotoč, ten unese i Tebe:-)*

Qweros
17. 05. 2006
Dát tip
pekne to je...a popelari maj vazne sedy legitimace? :-) *

Noe1
17. 05. 2006
Dát tip
smutná mi připadá, ale povedená

Norsko
17. 05. 2006
Dát tip
husí krky nežeru...ale toto jo! :-)*

Háber
17. 05. 2006
Dát tip
jéj pekné t

JirkaS
17. 05. 2006
Dát tip
krásnej zážitek...díky za něj. Znám to taky; s mladým chodím krmit kačky, lébedě a tak a je to takový romantiš...A dycky, jak říkáš, nám lezou pro drobty až k nohám...

K_Anče
17. 05. 2006
Dát tip
..táta se jednou porval, aby nás se ségrou dostal na tu s korunkou... a s babičkou sme chodily k Sázavě házet jim housku - dycky mi ty kousky sebral vítr a holky musely blíž..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru