Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Božská dítka

17. 05. 2006
15
3
3713
Autor
Never More

Náhlý záchvat positivního myšlení mne chytil při dnešním pohledu z okna:)) Opravdu jsem se pobavil...(Né Jirko nelez do té louže,Jiříku nééé...a děcko bylo od hlavy k patě mokré...) hahaha a za půl hodiny další...a další a další....tedy. Věnováno Jirkovi, Tomáškovi a těm dalším dvoum, jejichž jméno jsem neslyšel.

Tam nahoře se honí černá mračna

a na zem dopadá mokré štěstí....

děti plácají a cákají se v maličkých světech lásky

a je jim dobře....jejich rozjařené tvářičky

dávají sbohem tomuto světu a

maminy řvou...a řvou (jako by nevěděly, že je děcka neslyší:)

Je jim tak krásně...tak proč nebýt tím dítětem?

Také chci se koupat v těch maličkých světech!!!

...pojdme se zhlížet...v těch božských dětech...


3 názory

vulpecula
17. 06. 2008
Dát tip
Jak pravdivé... Mám jich ve třídě až 25 a když jsou louže tak ani jedno neslyší :oD projeví se selektivní hluchota... Zkuste to. Volejte na mrně když něco vyvádí a pak o polovinu tišeji řekněte pojď si pro lízátko :oD... Tip

j_i_r_i_k
21. 03. 2008
Dát tip
No jo, vzhlížet, ale ne každý z nás má za sebou starostlivé obry, kteří pak trpělivě vše vyžehlí... Kdysi jsme se sestrou a dvěma bratranci řádili v takové opravdu hluboké louži, když jsme vylezli, měli jsme bahno všichni do stejné výšky - tedy nejmladší sestra skoro až po krk, nejstarší bratranec ani ne po pás. :)

Sarrah
20. 02. 2007
Dát tip
hezké....* hlavně závěr.....

NePoe_ta
29. 07. 2006
Dát tip
Infantilní mne vždy budou unášet nejen do louží, do pískovišť, do světa báboviček. Vždyť byla to ona, ve kterých vztyčené byly první hrady. T* PS: Ten náš malý - není louže, kterou by obešel. Trháme si vlasy, asi ... ale říkám si, je to dar :)

Never More
19. 05. 2006
Dát tip
Děkuji...skutečně moc děkuji..

Nejen úsměv, ale pravdivý úsměv....MOC, opravdu moc se ti to povedlo...

Milly
19. 05. 2006
Dát tip
avi :-)

Never More
19. 05. 2006
Dát tip
Nemáte zač....toto dílko bylo napsáno k tomuto účelu...tedy k účelu alespon na pár minut, ba pár vteřin vykouzlit dětský úsměv i na dospělejší tváři...Já díky vám Kritici, čtenáři....

Lakrov
19. 05. 2006
Dát tip
Pro Sofia: > asi jdu ven, nedokážu odolat louži před domem :) t Škoda, že nevím, kde je Tvé 'venku'. Aspoň dívat z okna, nebo zout boty a... :-) Za deště (ale i ve vánici) ho cítím nejvíc; optimismus, živící se maličkostmi. Děkujeme, autore.

Štírka
19. 05. 2006
Dát tip
...krásnej pohled na svět. To beru....a vidím vše jako sekvenci z videa ....pěkný...t*

Never More
19. 05. 2006
Dát tip
Ať žije Milly a její úžasný výrok! Všem moc děkuji...

Milly
18. 05. 2006
Dát tip
ať žije optimismus!!! A to nikoliv naivní, nýbrž živící se "maličkostmi"! ... .-))

sofia
18. 05. 2006
Dát tip
asi jdu ven, nedokážu odolat louži před domem :) t

StvN
18. 05. 2006
Dát tip
Tolik naivního optimismu jsem tu už dlouho neviděl:)

zorka
18. 05. 2006
Dát tip
*

Never More
17. 05. 2006
Dát tip
Děkuji....

Qweros
17. 05. 2006
Dát tip
dokonale roztomile *

Alojzia_W
17. 05. 2006
Dát tip
jejo,zlate,tiez chytim niekedy takuto naladu z milych a zdanlivo obycajnych kazdodennosti:-)potesila*

Milly
17. 05. 2006
Dát tip
vskutku božské.....- šup do CREDA..! :-)

Braennewyn
17. 05. 2006
Dát tip
No jo... jenže my už nejsme tak malinkatý, abysme měli každej rok sněhu do pasu a louží po kolena a bodláků větší něž jsme sami a bludiště v pšeničnejch polích... Ale jinak jo:)

Lakrov
17. 05. 2006
Dát tip
Fuj, to je to roztomile mokré! S blátem na botách koukám, jak se začínají rýsovat felky na koberci. FLEK... vlastně TiP (jen mi trochu vadí slovo 'maminy' ale sem se jeho - nemohu si vzpomenout na správné přídavné jméno - zabarvení hodí.)

Never More
17. 05. 2006
Dát tip
hahahaha:)No jio no, to jsou ty papouchové....vždycky pro každou lumpárnu..(mluvím z vlastní zkušenosti-měl jsem papoucha jménem Žako...)

papouch
17. 05. 2006
Dát tip
omluvenky jsem nepsal od čtvrté třídy, sotva dítě drželo pevněji propisku v ručičce, naučil jsem ho svůj podpis .. :-)

Noe1
17. 05. 2006
Dát tip
a proč vlastně ne? :-))) *

Never More
17. 05. 2006
Dát tip
Děkuji...

Jakubisko
17. 05. 2006
Dát tip
nojono....já se právě vysušuju od pádu jedné velké louže z mraku...:))) takže fajn, sedla :))

Milly
17. 05. 2006
Dát tip
hahaha, dneska jsem taky..., no, neskákala, abych si nenamočila sukni...., alwe chodila loužičkama, malejma, na silnici- to bylo krásný........ :-)

papouch
17. 05. 2006
Dát tip
hjo :-) když byl ten můj kluk malý, tak jsme do těch louží skákali oba a loužím jsme říkali "cápdotoh" vynadáno od mámy jsem samozřejmě dostal ale jenom já

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru