Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bouře a med

19. 05. 2006
3
1
1699
Autor
karmen

mno co říci? Jedna z blbůstek z bouřlivé noci :D

Tančím v dešti, koupám se v barevné ohnivé řece. Zbavuji se křeči, lítám, tajemnou oblohou. Táhni si za jinou! Já mám volnost! S kapkami hraju prší, blesky nad hlavou, jako světlušky, rozžhnou černou temnotu, ukáží na dobrotu. Bouře,jako rozechvělý vrah.z očí srší, bouřkový mrak. To je nádhera, nebo snad... Chci každou svou buňkou vnímat, tu nespoutanou sílu, pod stromem se s elfem líbat, poznat v sobě ztracenou vílu!Podvádím, lidi z touhle krásou,dovádím.Jsem nespoutaná jako voda, žhavá jako rudý oheň, jako vzduch lehká,jako země hezká. Je škoda,že lidé nepoznají. Pojď tančit, chci si hrát, chci se bavitna prsou hada si hřát.Jen chvíli,než poznám jeho jed. Pak půjdu na mýtinu,kde čeká na mě elfí med,a můj mladý přítel s ním kmet,aby mě přijal, do svého světa,mezi své.

1 názor

Bossman
19. 09. 2007
Dát tip
hodne nadvznasejici:)) taky rad tancim v desti:)

jaguar
28. 05. 2006
Dát tip
nenašel jsem v textu skoro nic zajímavýho

Čumák
20. 05. 2006
Dát tip
:o) hezky

Qweros
19. 05. 2006
Dát tip
jako blbustka pekny a vesely...ale na tip mi to moc drhne

Jolana19
19. 05. 2006
Dát tip
*t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru