Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co když

20. 05. 2006
6
0
1591
Autor
Jolana19
Co když svou ruku vložím do tvý dlaně?
Co se potom stane?
 
Co když ji podržím na delší než malou chvíli
tak jak bude mi to příjemný a milý?
Copak potom bude?
 
Co když do Tvých zabořím svý oči
docela klidně zapomenu že svět se vlastně pořád stejně točí
a že jsem uživatel docela návykový drogy?
Zatknou mě potom za zrady a za podvody?
Přečtou mi příslušný paragrafy?
Strčí mě za vysoký dráty?
Budou číst všechna možná přikázání?
 
Tak já to přesto risknu a vkládám ruce zlehka do Tvých dlaní

palino8
22. 05. 2006
Dát tip
juuuj, zimomriavky po chrbte***

stenos
20. 05. 2006
Dát tip
Lepší než fajnový...

Barbar
20. 05. 2006
Dát tip
Je cit jak zásah bleskem či zvědavosti výsledek? Je láska snad citu leskem či to co stráví žaludek? Je délka toho citu nejdražšího závislá na strachu z jeho nedostatku? či závislost - ta nutnost citem dýchat zbavuje nás potřeby jiných statků? Proč zoufat si že láska ta droga návyková dnes dostala nás a dostane nás znova Ten zázrak - když jednou zažijeme pak nikdy pro nic jiného nežijeme a bez váhání si zplna užijeme tento život jen jednou prožijeme Prostě BARBARSKY :-)

Nickyx
20. 05. 2006
Dát tip
*

Jolana19
20. 05. 2006
Dát tip
pokud užíváš návykovou drogu, je velký předpoklad, že děláš něco co se nemá, že se za to zaplatí docela vysoká cena a že tě okolí odsoudí. To víš návyková droga to je průšvih, odvykačka to není jen tak, ale třeba to odezní, fakt nevím jak Díky za návštěvu :-)

Souhlasím s předešlými, jedno z tvých nejlepších, máš tam opravdu moc hezké rýmy... t.i.p jak Brno :))

Oldjerry
20. 05. 2006
Dát tip
Tak takhle si představuji konstruktivní lyriku, takhle podaná je nejen stravitelná, ale líbivá i potěšující. Bez kňourání, sebevražedného skákání po čemkoli do čehokoli, přesto naprosto sdělná. Líbí. Jediné se mi tam zdá účelové a tím je řádek (Zatknou - to je v pořádku) mě potom za zrady a za podvody? Tady opouštíš osu básně... chtělo by to upravit důvod zatčení. Podotýkám - jen můj názor.

Čumák
20. 05. 2006
Dát tip
:) mile

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru