Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Blues pro květnovou noc

22. 05. 2006
3
0
2240
Autor
JirkaS

.....

Měla vysoké podpatky a na svých trombotických nohách se vlnila ulicí Byla cítit myšinou laciným vínem Odporností... Přitočila se ke mně "Hej, mladej, už si to někdy dělal s vopravdickou ženskou, s vopravdickou KRÁLOVNOU?" Podala mi zelenou láhev kde se na hladině vznášelo devět utopených mravenců Sedli jsme si na starou zeď pozorovali stárnoucí den a plápolavé ohně zažehující se v každé ulici "Víš, jsem jiná. Kurvu ze mě udělala tma..." Potom se vyzývavě rozkročila Nade mnou i nad tím městem A také nad auty která jezdila všemi směry Nad řekou která se jako velká pulzující céva hnala po spánku mihotavého města... "Dnes se nebudem líbat na rozloučenou a jestli sem přijdeš příště... ..jestli sem přijdeš příště tak zde už nejspíš nebudu Mají mne totiž co nevidět balzamovat" Měla vysoké podpatky a když odcházela říkal jsem si že hezčí holku už v životě nepotkám .
Norsko
22. 05. 2006
Dát tip
nedals

Norsko
22. 05. 2006
Dát tip
odporné...:-)***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru