Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

únorová romance

23. 05. 2006
7
10
2966
Autor
pivnik

taková chvilková momentka...

Všude je břečka. Pár dní padal sníh, ale teď začalo pršet.l Díky mrazu pak ta kejda zmrzne, a lidi se městem ne projdou, ale prokloužou. Blíží se se 14. úunor, ve výlohách se lesknou rudá srdce z celofánu, na vykreslované fotografii se drží za ruce holčička s chlapečkem ve farmářkách a u jejich nohou se třpytí zlatý nápis "Z lásky!". Za výkladem obchůdků se spodním prádlem mají figuríny navlečené přesrdíčkované kalhotky, trenky s čertíky a podprsenky s medvídky. Svůdně černo-červená saténová košilka splývá jedné z nich přes boky, a nejeden chodec se zastaví, aby se podíval, a vzpomněl si na svou ženu, doma, v teplákách.. povzdechne si, a jde dál...

Tak pomalu kloužu tímhle městem, snažím se nespadnout. Okolo mě prochází spousta párů. Zdá se, že snad celé městečko je spárované, žwe jen já ten stereotyp ruším. Tamhle jde spolužačka s klukem svých snů. Nemůžu ji ani pozdravit, nevnímá, je ve svém ráji.. A tady se zrovna jedna dvojice zastavila před výlohou s onou košilkou. Zachází dovnitř- jojo, budou mít určitě hezký večer. Chvilku se v krámku zdrželi, a už vycházejí. Ona je do něj zavěšená a rozzářená ho líbá na tvář. Můj pohled padl do výlohy- chudák figurína. Už je před očima celého města úplně nahá...


10 názorů

Pecy
21. 05. 2009
Dát tip
pěkný...za tip :)

Pisces
18. 01. 2009
Dát tip
jo....rozumím a hezká pointa, t

pivnik
28. 06. 2007
Dát tip
Nj, asociace, to je moje.. :o) O tom si myslim, ze cela literatura a poezie je.. nemyslis?

pivnik
30. 04. 2007
Dát tip
ma to ale i sve vysostne nevyhody - vice naladovych vykyvu, bolesti, strachu, atp. ... holt, zivot, no.

Horavin
30. 04. 2007
Dát tip
Je moc krásné, když se někdo umí kolem sebe tímto způsobem dívat. Vidí totiž mnohem více a ozvláštňuje smysl věcí, prožívá nevšední dny a zajímavý život.

pivnik
06. 02. 2007
Dát tip
juj..:-[

Jakubisko
06. 02. 2007
Dát tip
Tož ty mně kratší dobu, ale o to víc...:o)))

pivnik
06. 02. 2007
Dát tip
to jsem rada.. :) mne uz se libis dyl...;)

Jakubisko
05. 02. 2007
Dát tip
To je rozkošná momentka :o) Začíná se mi tvoje psaní líbit, děvče =)))

pivnik
11. 07. 2006
Dát tip
jj, jen kdyby bylo komu.. :( ale treba brzo bude, se ufidi. :) na psani neni moc cas... a pravdam chybi i inspirace

Sasinka
24. 06. 2006
Dát tip
no.. to radši ne .. taky ted moc nepisu, panc sem stastna, ale musim rict, ze inspirace mnohdy moc boli ... proto si radsi vezmu cokoladku a dam nekomu poraadnou pusinu! :))

pivnik
22. 06. 2006
Dát tip
:) to bylo obdobi nedobre nalady... asi bych se mela ponorit do "depky" casteji :)

Sasinka
21. 06. 2006
Dát tip
hezkýý ;)) ráda pozoruju lidi (áále žádnej ouchyl neboj) hah TIP asi zatím největší...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru