Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O... Č...E...K...Á...N...Í...

15. 03. 2001
3
0
2114
Autor
Kamenna_Tvar

Ach jo, tak mne tak napadá, že clovek pořád na něco čeká...

Čekám... ...trpělivě čekám šílím... ...trpělivě šílím... ...nenávidím čekání, když nevím, co mě čeká... ...miluji čekání, na něco moc příjemného... ...ale jak můžu vědět, jestli to, co přijde bude dobré nebo zlé... ...vím, že nemá cenu čekat, přesto někde v duchu čekám... ...prostě jinak nemůžu a tak čekám... ...čekám na Tebe... ...vlastně vždycky na Tebe čekám... ...teď mě tak napadá, jestli čekáš i Ty na mne... ...TAK NA CO VLASTNĚ JEŠTĚ ČEKÁME???
Perchta
18. 08. 2003
Dát tip
houhou *

Čolito
07. 04. 2002
Dát tip
Já taky nenávidím čekání:-(.....báseň super!

rire
22. 03. 2001
Dát tip
prectete si Guy de Maupassant "Otec Goriot"

PanJan
21. 03. 2001
Dát tip
POdte cekat na Godota

Bříza
16. 03. 2001
Dát tip
a opět s klasikem: "nevadí, že čekám na tramvaj ... - stejně pořád čekám na vejtah ..... " - jó - kdyby to bylo takhle jednoduchý .... :c)

Bibša
16. 03. 2001
Dát tip
... to co se ti na čekání nelíbí mi se vlastě líbí nejvíc. Ráda čekám, a ikdyž vlastně zrovna na nic a nikoho nečekám, tak čekám, že se stane něco nečekaného... Mi se to líbí. Je to ze života.

...mě se čekání nelíbí z toho důvodu, že poslední dobou čekám pořád a bohužel vím co můžu nakonec čekat!

Vio
15. 03. 2001
Dát tip
... na smrt.

Tak to fakt sedi... :)

rire
15. 03. 2001
Dát tip
.... *

Šílená
15. 03. 2001
Dát tip
Tak když jste si to s Viem tak krásně vyjasnili:o) tak co třeba přestat čekat a začít Žít:o)! je to příjemnější než to nejpříjemnější čekání...! ...jo a trpělivé šílení...to je moc zajímavé spojení!

jorel
15. 03. 2001
Dát tip
na další otazník

Pája
15. 03. 2001
Dát tip
připojuji se k Šílce pro její nadšení a tobě dávám tip protože nó taky čekám jinak: jako básnička nicmoc jednotvárné a divná struktura jen začátek je dobrý nechala bych první dvě tři sloky

soale
15. 03. 2001
Dát tip
moc konkretni ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru